Vad gör ni med barnen?
Vad brukar ni göra med era barn då ni har dem hos er?
Jag har ju mina nästan på heltid, så jag får ju hitta på lite roliga saker att göra med dem i mellan, som att åka till badhuset m.m
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Nu ska jag vara elak!
Gör inget med mina barn, dom får klara sej själva!
IRONI
Dom är stora nu så det blir lite middagar och sånt, fika, shopping.
Nu är dom mer som kompisar!
#1 Ja är barnen så stora att man inte behöver finnas för den varje stund så är det ju bra. Mina är så små fortvarande att de gärna vill han mamma med sig dit de går….
Säger som Mammzing. Ingenting.
heheh..men sonen är ju snart 18. Så han vill ju inte göra saker med mej längre. Ibland saknar man det där. Det vi kan göra ibland tillsammans är att titta på nån film han laddat hem.
Ja jag tänker bara på den dagen när mina kommer att säga…mamma du vi vill inte göra saker ihop med dig….
Hoppas det dröjer dit….
Säjer som Mia och Mammzing.. Ingenting i princip:p Kan gå ut och käka nån enstaka gång bara…
Dels börjar mina bli stora, Ruben mår dåligt och Kim är nästan alltid borta på fotboll eller hos kompisar…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag är då däremot med min lilla väldigt aktiv just för att han kräver det i den ålder han är. Det är promenader, uflykter var och varannan dag m.m. Jag är så trött om kvällarna att jag inte orkar flytta mig från fåtöljen och orkar sällan städa så det får den barnfria tiden gå till.
Amor Vincit Omnia