Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 609 ggr
Mirjami-78
0

Stanna upp

Har ni någon gång i livet stannat upp och börjat verkligen fundera på vad det är ni vill? Är man på rätt väg eller borde man kankse bryta upp helt och vända sig om och titta runt och kankse se något som man inte har sett förrut….och hitta en ny väg att gå på….

(Och jag har inte hamnat i trettiårs kris än allfal…..Flört)

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mads
0

Absolut, det gjorde jag nu efter min separation från sonens pappa. Nu var det dags att börja fundera på vad det är jag gör för att få mitt liv att bli som det blir, vad vill jag och vem är jag. Tufft som fasen att söka insikt men oerhört skönt när man lyckas. Man blir en helt ny människa Skrattande

Amor Vincit Omnia

Mirjami-78
0

Jag tror att det är vigtigt att man någon gång i livet stannar upp och tänker efter…vad är det jag verkligen vill….ser sig runt, det kan ju finnas där utan att man anar.

[mia-38]
0

Jag ska börja om på ny kula när jag flyttat. Ska ta mej en funderare på både det ena och det andra. Just nu har jag inte tid.
Det känns som om jag skulle må bättre av att vara singel just nu. Rynkar på näsan
Byta jobb eller bara ta det lite lugnare på det jobbet jag har.

Känns som om det kommer stora förändringar framöver.

Både goda och mindre goda…som kan såra andra. Och det vill jag ju inte.
Mads.…kan du lägga korten för mej sen när du hinner och kan??
Känner jag behöver lite vägledning snart.

Kram

phernilla
0

Jag har stannat upp!

Det här senaste katastrof-förhållandet jag hade har fått mig att totalt tänka om!

Innan jag träffade honom så ville jag verkligen hitta min livskamrat o allt det där…
Nu är det tvärtom… Nu vill jag bara leva för mig själv o mina barn!!! :)

En vacker dag, i framtiden, så hittar jag kanske "Mr Right", men…
Det är inget som jag tänker på eller som lockar alls just nu!

Nu vill jag bara vara själv o ta hand om o hela mig själv, njuta av livet,
mina barn, vännerna, o allt annat gott som livet har att erbjuda :)

Mirjami-78
0

Ja…det där med att hitta någon, ja vist det kankse skulle vara något samtidigt som jag bara tänker nej…fy nu vill jag vara ensam i mitt liv. Finns han så kommer han fram en dag för eller senare så är det bara. Jag försöker ochså börja leva, göra saker som man vill göra och inte göra saker bara för någon annan anser att det ska göras si eller så just nu.

Nepp livet ja det finns mycket i det som ska hinnas med, många krav som ställs på en och mycket man ska orka ta sig igenom.