Hur är du som person?
Hur är du som person…är du en romantiker, eller en som gillar vara ensam med dina tankan…Kankse en dagdrömmare??
Jag själv är nog lite ut av en ensamvarg i mellan. Vill inte ha en persson för nära mig, men samtidigt så vill man ju i mellan ha någon att hålla om. Klarar det mesta själv och bär nog mycket innom mig….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
jag är nog ganska lik dej…
det går i vågor….ibland vill jag vara helt ensam med mig själv och mina tankar…
ibland vill jag bara ha mina närmsta vänner kring mig och prata om allt mellan himmeloch jord…..
sen finns det stunder då jag verkligen vill ha mycket folk kring mej hela tiden….
men som person är jag nog ändå lite av en blandning mellan dagdrömmare och romantiker..
När jag var yngre, då jag inte hade mina barn kunde jag vara ute på lång premanader…då handlade det om ca 3-5 timmar. Ett sätt för mig att kunna koppla av. Lyssnade ofta på musik då med….
Ja…det fins nog inget bättre än kunna drömma bort sig i mellan…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hmm.. vill vara ensam i perioder men däremellan vill jag ha massor av folk omkring mig…
ganska romantisk är jag nog också även om jag lika ofta är den praktiska.. dagdrömma är en av favoritsysselsättningarna här:)
annars är jag ganska (väldigt, enligt en del) envis, principfast, slarvig, oekonomisk och till 99,99% ärlig… tror inte nån är det till 100% men jag försöker alltid att följa lagar, regler och vara uppriktig i mina samtal….
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner