Onsdag 22/7
Nu är det onsdag:) Vad ska ni hitta på idag?
Själv ska jag strax sova, sen blir det dammning, dammsugning och golvtorkning som står på schemat.. Skulle behöva tvätta fönster också men det verkar inte bli väder för det;)
Ha en bra onsdag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
efter jag varit ute med Tatsja ska jag stryka tvätt. Sonen tvättade igår. Sen ska jag se om jag kan plocka mer vinbär. har redan 18 liter i frysen. Betsa lite plank och kanske få upp alla mina skedar på väggen. Så här är det fullt upp
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Hahahah..vilken bra bild ingann. Ungefär så känner jag mej.
Idag blir det packning och lite städning för hela slanten. Ikväll ska jag kanske träffa Micke.
Vädret är jättefint idag. Men säg den lycka som varar länge….fniss.
Ha en bra dag alla.
Kramar!!!
Ja…jätte fin bild….Här skuras det fortvarande….och plockas så det kommer säkert räcka hela dagen låååång…och så har jag exet kvar här.
Inat så vaknade jag ut av att minstingen satt i köket och grätt. Vet inte vad som hade hänt för när jag la mig så sov sonen…antaglien hade han vacknat och inte vetat rigtigt var han var då vi har bytt rummen. Han fick sitta i famnen en stund och bli tröstad och sen fick han sova brevid mig resten ut av natten i den nye sängen.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Nilla: ja, den ska vara animerad:)
Jag kommer nog inte kunna skriva så mycket mer ikväll:( När jag stekte hamburgare till Ruben så fick jag stekflott över hela handen så nu är den helt lindad för att lindra svedan… Det kommer nog vara en stor fin brännblåsa om en stund…
/Ingalill
Ingann:
Aj aj aj, inte bra!!! Låt en doktor titta på den imårrn om det inte är bättre då!!

Aj aj aj!
Stryk på ringblomssalva om du har det hemma, både lindrande och svalkande…Bra mot brännskador och lite av varje.
Ett tips att ha hemma i "husapoteket"
Katti
det är inte så farligt som jag trodde.. "bara" pekfingret och långfingret som fick stora blåsor:) men det gör ont att skriva även om jag försöker använda lillfingervalsen *s*
ringblomssalva? finns det på apoteket? isf ska jag köpa hem det i morgon:) det enda jag hade hemma som svalkar lite är bodymilk;p men det funkar hyfsat om man smörjer hela tiden..
Måste skaffa ett husapotek igen.. hade det när barnen var små men nu är det mest lindor och djurpreparat som finns;)
/Ingalill

Jag gör min själv men det brukar finnas i hälsokostaffärer eller på marknader…
Tog en klick på min katt när han revit sönder örat och det läkte jättefort, varet försvann på en dag.
Använder den på allt! 
Katti