Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 887 ggr
Mirjami-78
0

Flytta

Jag är en person som inte gillar att flytta. Har bara gjort det några få gånger under mit liv.

Hur är det med dig? Flyttar du ofta och vad tycker du om att flytta?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Jag hatar att flytta! Jag flyttar bara om jag vet att jag kommer trivas mycket bättre på det nya stället.. Annars väntar jag tills jag hittar nåt jag vet att jag kommer att trivas med.

På de 28 år jag bott ensam så är jag inne på 4e stället bara och här stannar jag tills jag hittar ett hus eller de kastar ut mig;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

#1 Ja då är du som jag då…..Hatar att flytta. Tänker bara på allt som man måste packa ner m.m och sedan bära och släpa.Obestämd

Just nu tycker jag synd om Mia som håller på antagligen att packa ner allt som bara går.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Jaa.. jag avundas henne inte! Men det är skönt när man väl kommit på plats:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tatsja
0

Har flyttat många gånger och hatar detta med att fylla flyttkartonger. För att inte tala om att det ska upp också.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
0

Hej på er.

Jag tycker inte det är så farligt att flytta. Man kommer ju förhoppningsvis till ett bättre boende.
Jag har nyss fått nycklarna så idag ska jag bära lite kartonger.

Det som är det jobbigaste är ju att städa efter sej. Usch och tvi!!! Tyst

Clary
0

Flytta tycker jag är trevligt. Man får rensa ut en massa gammalt som alltid samlas och i och med att man flyttar får man också en mängd nya idéer vilket även är bra för själen Flört Ett nytt ställe utan en massa gamla energier som tynger, det tycker jag känns bra.

Flyttstädning inte så kul men eftersom det inte är småplock och prylar iväg tycker jag att det går rätt bra. Har alltid gjort så att när jag tömt ett skåp har jag gjort rent vart efter, så det sista blir i princip golvet. Kök och badrum är väl det som tar längsta tiden. Lycka till Mia, det kommer att gå som en dans

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Mads
0

Flyttat 9 gånger i mitt liv allt som allt och de senaste 2 åren har jag flyttat 3 gånger så just nu vill jag ingenstans på ett bra tag. Det är vansinnigt tråkigt att packa ner och storstäda….

Amor Vincit Omnia

Clary
0

Tror att det är 22 gånger jag flyttat totalt men nu dröjer det nog. Nästa får väl bli till havet eller "hemmet" Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien