Hur länge har du varit singel?
Hur länge har du varit singel innan du har träffat någon eller är du singel fortavarande?
Jag själv har varit singel drygt ett år nu.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Nu ett år precis snart, förra gången lite mer än 3 år.
Amor Vincit Omnia
nu har jag varit singel ca 2 år.. det längsta någonsin tror jag;) och kommer vara ett tag till, jag vill hitta mig själv helt och hållet innan jag tar in någon annan i mitt liv.
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Innan jag träffade min nuvarande så var jag singel i 1½ år.
Träffade några men ingen som det blev nåt med.

Har varit singel nu i 3år och 4 månader…. så lång tid kanske det måste ta.. för att man ska lära känna sig själv… Sedan har det inte kommit någon "äckligt rik/snygg/hästintresserad/tonårsbarnsförälder/inte egotrippad/sommarstuga vid en sjö/vinterstuga i ett varmt land" och knackat på min dörr… men det lär väl dröja.. för en karl med dessa kriterier är det inte gått om:)
#4 haha så du väntar också på en sån? *s*
/Ingalill

# 5,,, man kan ju alltid hoppas att det kommer en sådan när man beställer karl-kläder från någon postorderfirma… De ser inte så pjåkiga ut;)
haha min kompis som också är singel ringde till Haléns och frågade om hon fick karln med om hon beställde skjortan på bilden;P De blev tvärsura och upplyste henne om att det var en ordertelefon och ingen skämttelefon, sen lade de på haha ingen humor där inte…
/Ingalill

Jag har varit singel sen i november och börjar bli väldigt kramsugen! Vad gör man? Tips någon? 
Ensam - men stark!
# 8 Har ingen aning, jag är riktigt kass på det där med män numera 
Amor Vincit Omnia
Ja det är ju inte lätt alla gånger detta med att vara singel. Min mamma brukar skämta med mig och säga till mig att det är bankboken du ska titta i först och låta den avgöra det hela…..
Nej men skulle jag träffa en ny så har jag nog lite krav på han….han ska inte vara den typen som mitt sista ex har varit…
Men det är ju bara vänta…en dag han kanska han står där bakom ens dör….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Ju äldre jag blir dessto svårare tycker jag att det här med män blir! Vad vill dom egentligen?
Ibland känns det som att dom vill ha en hushållerska… eller sängvärmare… eller nåt…
Jag har väl blivit för ego kanske… ?
Speciellt nu när ingen av barna bor hemma och jag kan göra som jag vill…
Kan ochså känna så där : vad letar jag efter och vad letar karln efter?
Som det är nu så delar vi livet ibland. Ses när vi har lust, pratar, fikar, gosar och älskar. Delar bekymmer med barn och arbetsliv. Går ut och äter, bio å sånt. Sover hos varann ibland.
Det vi gör mest är att vi kramas och bara njuter av att ha nån vid sidan.
Allt är så mysigt, men det är skönt att ha sin egen dörr ibland.
Vi hade bägge förhållanden när vi möttes, han som särbo och jag som gift.