Grannar
Hur är dina grannar och vad tycker de om dina och andras barn?
Min mamma berättade att en som hon känner hade sitt barnbarn hos sig. En liten tjej på ca 4 år. Hennes granne (en lite äldre herre) hade väldigt ont ut av att hon hade sitt barnbarn hos sig på besök och klagade på det minsta lilla.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag har superbra grannar! Ingen som klagar på något. Störs vi av nåt så pratar vi med varandra istället för att lämna in klagomål.
Vi bor bara 5 hushåll i huset, mina barn och djur låter, grannen mittemot har 6 barn som låter, hon ovanpå mig festar ganska kraftigt på helgerna, den snett över har 3 hundar och 1 barn som låter och den unga killen i ettan är nästan aldrig hemma;) Ett perfekt hus:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#1 Verkar vara en drömhus att bo i…
Ja, eftersom alla har ljud för sig så kan vi ju inte klaga:p Istället umgås vi allihopa på gården och fikar o grillar o sånt:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Har både och. Vi har en del grannar, sen en del som beter sig som de är världsbäst.
En granne parkerar jämt inne på gården, fast man inte får det. Kvittar att vi säger till och även att värden gör det. Nu ska de tack och lov flytta. Varit annat problem också.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Här är det lite si och så med grannarna. Inte alla som sköter sig.

Mina grannar är helt enkelt rena drömmen! Barnfamiljen på den ena sidan har jämngamla barn med mina. Vi lever lite som kollektiv fast i 2 separata hus och tomter. På andra sidan min tomt bor det en ungkarl som jag inte har så mycket kontakt mer än att vi hälsar när vi möts, däremot vet både jag och han var vi har varann om någon av oss behöver hjälp med något.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Mina nuvarande grannar vill jag bara flytta ifrån. Iallafall gubben.
De grannar jag får nu ska visst vara trevliga. Man kan sitta ute i trädgården och ta en fika med de.
Så jag längtar tills jag får träffa de och lära känna de.