Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 595 ggr
Mirjami-78
2009-07-28 22:56
0

Drömmar

Imellan så drömmer man mycket. Oftast så kommer det då man har det jobbigt i livet eller efter man har tagit sig igenom något jobbigt i livet.

Inatt så vaknade jag och var förbannad, drömde att min ex hade en 18 åring som flickvän och att de skulle ta sonen…..SkrikandesVad arg jag var. Tur att det var bara en dröm.Oskyldig

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
2009-07-29 04:32
0

Ibland är drömmar så verkliga att det nästan är skrämmande…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
2009-07-29 08:18
0

Drömmar har jag fått för mej, betyder oftast nåt. Nåt undermedvetet. Saker som vi kanske är rädda för…saker som hänt som bearbetas i hjärnan och blir till dröm.

Jag skulle vilja kunna tolka drömmar.

Jag drömmer helt sjuka drömmar när jag är sjuk och har feber. De är verkligen så verklighetstrogna att man tror när man vaknar, att de hänt.

Mirjami-78
2009-07-29 08:25
0

Ja den drömmen som jag hade där min ex hade en 18 åring som flickvän, ja den var så där verklig. Jag var så arg när jag vaknade att det var tur han inte var här annars hade jag nog skält ut han efter noter.Förvånad

Ett tag så drömde jag att jag flyttade hela tiden, men kom fram till att jag var inte nöjd i någon annan lägenhet utan ville bara hem..till denna lägenheten jag bor i nu.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
2009-07-29 17:39
0

Oj.. mitt inlägg kom med Förvånad Jag satt i nästan en kvart och försökte skriva men det blev "timeout expired" hela tiden så jag gav upp…

Jag drömmer nästan varje natt och har bilder framför ögonen när jag vaknar men sen glömmer jag dem så fort jag vaknat till ordentligt…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner