Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 556 ggr
Mirjami-78
0

Dröm partner

Hur ska din dröm partner vara? Har du någon sådan?

Själv vet jag inte hur han skulle vara. När jag liten så drömde man många gånger om en man som skulle ta en med storm, men så blir det sällan i det riktiga livet som ni säkert känner till redan.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Lilacbower
0

Har nog ingen drömman egentligen……i så fall antagligen misstänkt lik mitt ex! Åtminstonde på insidan. Utsidan blir allt mer betydelselös vartefter som åren går!

Ensam - men stark!

Mirjami-78
0

Ja….insidan är nog det som räknas oftast.

Lilacbower
0

Utan en fin insida så blir utsidan snart solkig oxå!

Ensam - men stark!

ingann
0

Drömman? Ja, han ska vara snäll, trevlig, empatisk, djurvän, gilla barn, romantisk, ha skinn på näsan och kunna säja ifrån när jag blir odräglig, vara miljonär, se ut som en gud och göra allt för mig Oskyldig

Men eftersom det är omöjligt att hitta så är jag nöjd så länge han är allt ovanstående förutom miljonär, se ut som en gud och göra allt för mig Flört Utseendemässigt så ska han ha nånting jag fastnar för och så får han inte se ut som ett åkerspöke man inte vågar visa sig offentligt med:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Denna kommentar har tagits bort.
Mads
0

Utseende är mindre viktigt, jag har nog aldrig fallit för en karl som varit den andra lik så jag har liksom inte direkt typ jag fastnar för. En härlig go själ helt enkelt är det jag dras till.

Amor Vincit Omnia

Mirjami-78
0

Kan säga så här, har alldrig träffat min dröm man än. Inga ut av mina ex har igentligen varit några dröm män för mig.

Men om jag nu skulle få välja så skulle han nog vara helt motsatsen mot de som jag har haft innan.

ingann
0

Drömman för mig är någpt man önskar sig men aldrig kan få… 

Fick ni välja helt fritt mellan, säj 5 män, de har alla inre kvaliteer ni söker men 2 är skitsnygga och 1 ser ut som monster och 2 är helt alldagliga som man oftast inte lägger märke till ute.. Skulle ni då välja monstret eller de alldagliga? Med handen på hjärtat så väljer nog de flesta någon de kan visa upp då…

Däremot i verkligeheten, inte i en drömvärld, så har utseendet mindre betydelse.

Nä, nu måste jag logga ut.. vet inte vad det kostar att vara uppkopplad på nätet och det är ju inte min mobil…

Ha det gott alla!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner