Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 664 ggr
Mirjami-78
0

Ot Mobil

En mobiltelefon är bra att ha ibland. Min mobil däremot ja den är nästan alltid försvunnen då jag behöver den och sedan ska vi inte prata om alla sms som kommer i mellan till den. Mina vänner lyckas för det mesta börja sms-sa samtidigt till mig…Vet inte hur många gånger jag har skrattat åt detta hela….Sen så ska jag hinna svara alla med, inte det lättaste varje gång om man inte har tid….Har mobilen ut av en eller annan orsak varit avstängd, ja då börjar det komma sms som halåååå lever du….

JA så här är det nog för det flesta i mobiltelefonernas värld…..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Heheheh..vet hur det kan vara.
Ibland är den helt död i flera dygn. Men sen bara väller det in sms.

Jag har alltid förmåga att tappa den i golvet med. Har gjort det ett par gånger på jobbet i stengolvet. Konstigt att den bara håller än.

Men jag tycker att mobil är väldans bra att ha iallafall. Man är alltid anträffbar. Och vill man inte vara det så är det bara att ge fasen i att svara.

phernilla
0

Ja, jag försöker dock alltid att ha mobilen laddad o igång, men nyligen böt jag ju telefonnummer, så under en övergångsperiod så gick jag omkring med två mobiler… Haha, såg ut som värsta affärskvinnan, fast jag inte ens har ett jobb… *skrattar*

Men nu är det bara en mobil som gäller igen, o det är skönt!

Då jag hade två så var det problematiskt, då laddaren till den gamla mobilen är försvunnen, men har samma batteri som den nya mobilen. Så då jag laddat upp den nya mobilen, fick jag byta batteri i den till batteriet från den gamla mobilen, osså sätta det i laddaren så det med blev laddat…

Ett jäkla manklimang ;)