Lördag 8/8
Då var äntligen helgen här då…
Denna helgen kommer dock att kännas väldigt kort jämfört med tidigare helger. Dels för att exet ska ut imårrn, så då blir det bara lilleman o jag hemma. Dock så kommer "svärmor" förbi en sväng på förmiddagen o hälsar på. Ska bli roligt! Hon är verkligen helt underbar! I love her!!! :)
Eftersom exet går ut imårrnkväll så vet jag oxå hur det kommer se ut härhemma på Söndag… *hahaha* Han blir alltid så ruskigt bakis så det går inte att beskriva ;)
Han kommer att ligga o jämra sig i soffan hela dagen, o några gånger med orden: "Jag ska aldrig mera dricka!!!".
*skrattar gott åt*
Eventuellt så ska lilleman sova hos farmor, men jag vet inte riktigt hur det blir med den biten än. Exet skulle prata med farmor, men jag vet inte om han gjort det än… :)
Ingen brådska dock, är ju ett tag kvar dit, trots allt än :)
På tal om trollen så hör jag nu att han vaknat till liv, lilleman… Bäst o gå o natta om honom igen… Rackarns! Han som sovit 4 hela nätter på raken nu, trodde vi äntligen hade nått en vändpunkt, men…
Imårrn kanske ;)
Jaaa lördag var det igen då. Ska till en djurpark….Bara jag inte blir kvar där bland alla djuren
Phernilla du får komma och rädda mig i såfall….Bäst att hålla ett öga på mig, vet ju alldrig vad jag hitar på.
Önskar er alla en skön och solig lördag.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Joooooooo, jag gör nog det i alla fall, Nilla! 
Ensam - men stark!
Idag är jag uppe med tuppen:) Vi var borta hela dagen igår och kom inte hem förrän 3 i natt:) Och inte fick vi sova så länge heller för lillgrabben ska iväg på match snart så jag måste ju väcka honom och se till att han får frukost innan de åker så han orkar spela boll;)
Men sen ska jag nog lägga mej en stund igen *s*
Ha en underbar lördag allihopa!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Vi är uppstigna o sitter o ser morgon-TV, o lilleman äter frukost. Pappan sover än, han vilar la upp sig inför kvällen/natten…
*hehe*
Jag går igenom mailskörden som var ovanligt stor idag… :)
*hämtar mer kaffe*
Nu har jag städat klart för idag. Bara två små fönster kvar som jag inte når upp till…varken med stol eller nåt…så det får sonen göra imorrn.
Sen är det småsaker som jag ska hämta bara. Skööönt!!!!
Lite mer mulet idag.
Ska duscha sen och bara njuta av dagen. Länge sen man gjorde det. fniss.
Mia:
Härligt! Du är så flitig o duktig! Skulle behöva lite av ditt ordningssinne idag, känner jag. Kanske skulle ta o måla kökslisterna, det är det enda som är kvar i köket nu, mer eller mindre ;)
Är hemma nu….och ska lägga snart sönerna snart. En lång härlig dag hade vi på djurparken….Återkommer med kort om jag få dem ur kameran….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Nu är jag äntligen ensam (barnen är hemma förståss)… Det tar på krafterna att ha främmande varje dag och hela dagarna… Men som tur är kan jag sätta mig här och koppla av sen:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner