Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1274 ggr
Mirjami-78
0

Söndagen den 9/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var det söndag. Här kommer det inte hända så mycket idag utan det gamla samma vanliga. Tänkte stiga upp i tid och sönerna ja de kommer inte heller få sova.

Sedan på kvällen blir det en sväng till jobbet så att det blir kortare dag på måndag för mig. Annars hinner jag inte hämta sönerna från fritis och dagis i tid.

Ja vad ni än har för roligt för er nu idag så får ni ha en underbar dag och så har jag bestält bra väder, får se om det blir så……

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

phernilla
0

Här kommer det inte hända mycket mer än så heller. Ska nog bosätta mig i soffan med "man" o barn hela dagen o "bara vara". Det känns som om morgondagen kommer att vara en sån dag, på alla sätt o vis!

Vilken härlig bild på dina underbara gossar. Är den fotad idag? Ser lite Borås djurpark ut, över den… :)

Mirjami-78
0

Ja Phernilla det kortet är tagen igår när vi var i djurparken. Vi hade en helt underbar dag…..

ingann
0

På förmiddagen idag ska jag ta Kim och Åskar och gå till en badplats ca 6 km från oss där även hundar får bada:) Bägge 2 är som fiskar i vattnet *s*

Sen blir det nog inte så avancerad saker.. Ska försöka dammsuga om jag hinner bara;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

God eftermiddag…Det har varit broplem med iFokus idag och man har inte kunnat logga in.

phernilla
0

Verkligen jättefin bild på gossarna. Nu sitter jag i soffan o kommer äntligen in här på iFokus. sidan har ju legat nere hela morgonen (o halv natten med tydligen). som jag anade så ligger exet i soffan o är llmänt slapp idag. hahahaha. fast inte så bakis som han brukar vara, konstigt nog :)

Mirjami-78
0

Ja märkte med att det var någt galet här idag. Gick inte komma in……Men nu fungerar det att komma in men segt är det fortvarande.

katsy
0

Hade en underbar dag igår på stranden i goda vänners sällskap, paddlade gummibåt och åt krabbor och njöt!

Idag blir det till att tvätta ungarnas kläder (4 stora resväskor) från  när de var hos sin pappa…

Sen storhandla eftersom vi får en tonåring exta på besök nästa vecka…äldsta sonens kompis från Småland…Det blir kul för honom!

Jag får gå till jobbet och vila upp mig på dagarna…Flört

Lilacbower
0

Jag är fortfarande barnledig och kommer nog vara det tills imorgon verkar det som…..är lite ovan men tycker det går ovanligt bra den här gången.

Har varit i kyrkan på förmiddagen och sitter nu o finurlar på vad jag ska hitta på att göra!

Förslag?

Ensam - men stark!

Mads
0

# 8 Härligt, jag har haft min första hela barnfria helg. Och jobbade igår då för att få tiden att gå. Men idag slappar jag och njuter av fint väder. Lite städning måste också hinnas med.

Sola, ta en promenade, slappa, njut av livet helt enkelt Skrattande

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Idag har jag farit omkring som en tok..

Lämnade tillbaka systers bil…tillbaka hem. Sen gick sonen och jag ner till stan för att handla.
När jag sen får tillbaka min bil idag (hoppas på snart) så måste jag ut till huset för att hämta det sista.

Kvällen blir lugn. Soffläge.

Mirjami-78
0

Ja…här börjar vi komma igång. Ska snart städa lite….Jobba imorgon igen som vanligt…Skrattande Måndag och allt!!!

[mia-38]
0

Jobba? hahahah…vad är det….Flört

Mirjami-78
0

Ha ha ha Mia…Ja du har ju semester.CoolFlört

Lilacbower
0

Måndag…….det är något bekant över det ordet…..men jag minns inte….hmmmmmmmmmmm!

Ensam - men stark!

Mirjami-78
0

#14 Ha ha ha…..bekant……JA så kan man säga det hela medFlört

Lilacbower
0

Man vänjer sig fort vid att vara ledig! Glad

Ensam - men stark!

Mirjami-78
0

Ja….jag vet hur det är. Hade semester själv med, men det var början av sommarenSkrattande

[mia-38]
0

*suck* Jag har fortfarande inte fått hem min bil..och inte hört ett ljud från de. När klockan blir fem ska jg ringa de och fråga vart min bil är. Jag MÅSTE ha den nu. Och det vet de om!!

Lilacbower
0

Jag har en lugn dag för mig själv…..dammsuger, tvättar och stickar! UTAN att ta ut mig ett endaste dugg!

Hoppas  hitta nån rest i frysen som bara är att värma……det mina vänner är semester det!

Ensam - men stark!

Mirjami-78
0

Mia: Hoppas de hör av sig ang. bilen.

Lilac: Ja det kan jag hålla med om…..

[mia-38]
0

Pia. Inte ett ljud än. Så jag messade och frågade vart de var med min bil som jag skulle haft för flera timmar sedan.

Har sovit en stund. Blev så trött efter promenaden och maten.

Mirjami-78
0

Men bilen måste du ju ha….

Jag ska iväg till jobbet en sväng snart.