Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 16-övrigt
Läst 383 ggr
Mirjami-78
0

Seriösa eller oseriösa

Ni som är singlar och är ute och dejtar vad träffar man på för sorts människor….Tänker på detta med seriösa och oseriösa. Man märker rätt så snart vad den andre är ute efter.

Jag själv är i den åldern att det är färdigt lekt. Vill inte bara dela säng med någon som sedan försvinner, för det där är jag bara för gammal för känner jag. Så klart man vill ha någon som stannar, ser en för den man är….

Vad tycker ni??

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Anickan
0

Jag vill inte ha ngn som bara försvinner, jag håller med dig! när man kommer till en viss fas i livet så är det kärlek trygghet och tilliten man vill ha tror jag. Det handlar nog inte bara om ålder, jag är snart 33 men känner inte alls för att gå ut på krogen längre och absolut inte för att bara "strula runt".

du har rätt i att man märker rätt fort vad den andra är ute efter och jag tror ingen som raggar på krogen är ute efter att ha ett förhållande med de de träffar där.

Dejtingsajter tror jag inte på, jag tror det blir ett beroende och att det bara fyller funktionen att få bekräftelse och tidsfördriv..

Mirjami-78
0

#1 Då är vi ungefär i samma ålder. Jag var på krogen för ca 4 månader sedan och undrade var jag gjorde där. Hörde inte hemma där bland alla 20 åringar som dansade på bardisken…..Kände mig urgammal och gammalmodig.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Krogen är heller inget för mej. Där raggas det bara lammkött känns det som för natten.
jag vill ha nåt mer seriöst. Som man kan bygga vidare på.

Man lär sej vem som är seriös eller inte. Oftast kan man läsa mellan raderna om man skriver med nån. Och man känner även på magkänslan.
Men det tar tid innan man lär sej signalerna. När jag började dejta genom datan så gick jag på både det ena och det andra. Mindre skoj. Men efterhand så fattade man.

Tror med att många killar märker om man är ute efter bekräftelse. Då suger man ju in allt de säger och går på det.
Det bästa är att förhålla sej ganska neutral och inte vara angelägen.