Fredag 14/8
Här är det dags för sängen nu:) Ska upp tidigt och åka med sonen till BUP för hans första terapisamtal… Han vill inte men jag har mutat han med att det blir tacos till middag;)
Ha en bra dag allihopa!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann:
Tacos är en mycket bra muta! Mutar du mig så kommer jag direkt, så passa dig för det ;) Lycka till imårrn ;)
God morgon på er. Idag har jag inte försovit mig. Trodde det ett tag då jag på morgonen var väldigt svårt att se om det är en femma eller en sexa på min mobil. Stora sonen hade råkat kissa ner sig så han fick jag skicka in i duschen.
Natten till igår hade jag tydligen haft roligt berättade min ex. Jag hade legat och sovit och han hade frågat mig om täcket son hade ramlat ner. Jag hade då förklarat för han att jag nyligen hade köpt nya täcken och att det skulle finnas täcken vänt på mig sedan och fortsat att sova…Ja han hade nog haft rätt så roligt kan jag säga.
Det enda jag kommer ihåg om den natten var att jag skulle ha förklarat för mig ex att bättre han ger mig hans hand för då käns det bättre och man sover bättre m.m Ja vet inte kan hända att jag har legat där i sömnen och pratat…eller så har jag bara drömt.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Godmorgon
Idag skiner solen igen. Ska ut med Tatjsa snart och sen passa på att plocka mer vinbär. Har redan fått nästan 30 kilo svarta och röda. Frysen är fylld med bär. Ska koka mer saft idag också. Vår är slut. Sen får ju barnbarnen lite.
Godmorgon på er
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
God morgon på er alla.
ingann..hoppas mötet går bra. Kram till er.
Idag skiner solen från en klarblå himmel. Skönt efter 2 dagars molnighet och regn.
Fredag ja…vad ska man då hitta på??
Sitter nu iallafall och dricker mitt morgonkaffe. Bästa stunden på dagen.
kramar till alla.
Jag vet allafal vad jag ska göra i eftermidda efter jobbet…mänligen
SOVA
DET Pia behöver du!!! Som du har slitit denna veckan!!
Första natten det vart tyst här…konstigt…
Men grannen under kom hem runt halv sex i morse (hon jobbar natt) och började gräla med sonen. Hahahaha…Kul att höra!!
Vad är detta för hus??
Ja du man kan börja undra vart det är du har flyttat….Kankse huset som gud glömde
Hehehe..Ja Pia.
Men det var skönt att få sova en hel natt utan störningar iallafall.
Tycker du ska ta och sova några timmar efter jobbet idag. Det är dej välförtjänt. När slutar du?
Jag slutar runt 14.30 idag och sedan ska jag runt Gbg ja ni vet den där härliga resan jag gör varje dag 2 gånger om dagen. Är nog hemma runt 16.00-16.30 tiden. Så får jag hoppas att inte exet ska ut och springa så att han kan titta efter pojkarna.
Måste gå och jobba nu…..
Kram till dej Pia…
Idag har jag varit på intervju för extrajobb så att jag kan dra in lite extrapengar till mig och mina tjejer, jag håller tummarna..
Det blir nog en fin dag idag!
önskar er en bra dag!
Håller tummarna för dej med Anickan.
Jag skulle med behöva ett extrajobb..men när ska man sova sen då? hahahah…Pengarna bara trillar iväg.
Tonåringar kostar oxå som ni vet.
Ja leva kostar i dagensläge. Hoppas du får det Anickan. Håller tummarna.
Skickar en kram till er alla!! Dags att dra iväg och hämta sonen….spårvagnsåkning
Nyss kommit hem från stan med mor min.
Vart och handlat lite mat.
Träffade sonen med så vi var och käkade på Sibylla en sväng. Trevligt!
Nu är man hemma och jag ska färga håret tänkte jag.
Tills imorrn..hehhee,,,,Ja Pia…du vet ju. 
Annars blir det en lugn kväll. Ska plocka lite i köket och sitta här en del med.
Kramar till alla.
Jaaa…jag vet ju Mia
Tycker att du gör helt rätt i det!!!
Ingen vila här inte. Exet fick turbon i
När jag kom innanför dörren. Ja sonen och han har suttit inne hela dagen. Exet fastklistrad vid datan. Sa att han kunde ta med sig sonen ut en sväng …..men nej det kunde han inte. Ja jag sa bara nästa gång du behöver hjälp kom inte till mig då. Nu ska jag stå på mig med, som man bäddar får man ligga……
Håller med dej Pia..Han kunde gott ha tagit med sej sonen ut så att du kunde fått vila några timmar.
Men hjälp inte han nästa gång. Var hård mot han.
Jaa….Nu finns det ingen anledning från min sida att hjälpa han nästa gång. Tyvär så kan han knepet hur man kan påverka mig. Ja ja har jag tur så åker han iväg till Tyskland i början av nästa månad…..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den här lysnar jag på just nu…helt underbar
Mycket sanning i de orden med…
Mia: Mötet gick jättebra:) Berättar om det imöra… Nu är jag så trött så jag nästan sitter här och sover;)
God natt med er!
/Ingalill
Jag vill bara berätta att han ringde! och det var ett himla mysigt samtal :)))) riktigt uppåt nu och glad att jag varit cool.
Tjohoo !
#21 Vad roligt!!
Där ser du Anickan….Vad glad jag blir för din skull nu.
Det lönar sej ibland att ligga lite lågt..men det är svårt.
Stora kramen till dej.
Jag redigerade mitt inlägg lite eftersom jag läste i en annan tråd att du Mia var med om att ditt ex hade läst vad du skrivit och vill inte lämna ut ngn.. lite feg än så länge.. :) man vet inte vem som läser, det är nackdelen med det här! jag är glad att jag hittat hit och jag känner som om jag går in i ett rum med vänner som finns där och att alla ställer upp för varann. Samtidigt som ju vem som helst kan lyssna på allt!
#24 Ja så är det lite att man kan alldrig vara säker på vem som läser här för det är nog fler som läser än skriver.
Självklart att vi ställer upp här för varandra. Är glad att du hittade hit till oss Anickan!!

Känner mig träffad *S* av inlägget ovan. Jag läser klart mer än jag skriver. Men om ett tag, när jag börjat mitt nya jobb och kommit in mig lite i rutinerna så kan nog inget stoppa. Efter denna sommar är jag bara så trött så att ögonen går i kors. Att sen försöka få fingrarna att hitta rätta tangenterna är en för stor kraftansträngning just nu.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Men Gullan det är roligt att se dig här. Ja nu har det ju varit sommar och nästan alla har ju haft mycket att göra. Du är alltid välkommen här…då du har tid och ork, även som bara läsare om du skulle känna så…..just då!!
Anickan…bra att du är försiktig. Men jag fattar än inte varför han blev så sur att han gjorde slut för det jag skrev. MÅÅÅÅNGA skriver ju precis likadant. Och jag behövde verkligen få ur mej det.
Men är man känslig så är man..hahahah..
Är jätteglad för din skull iallafall.
Kul när de är lite gulliga när man pratar med de.
Gullan. Man behöver inte skriva om man inte vill. Så känn dej inte dum alls. Du skriver när du själv vill. Vi vet att du finns här bakom nånstans.
Kram
Anickan: Vad kul att han ringde och att det var ett bra samtal:)
Gullan: du skriver när du känner för det och orkar:) det viktigaste är att du inte glömmer bort oss och inte kommer hit alls;)
/Ingalill