Lördag 15/8
Ja då var det lördag. Helg och detta betyder då att de flesta ut av oss är lediga.
Ja jag ska sova länge till morgonen. Sen blir det att städa….
Ja vad ni än nu kommer ha för er så önskar jag er en underbar lördag…..
(drinkarna bjuder jag på….bara ta för sig)
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ledig? Vad är det? Jag vaknade redan halvfyra. Fast jag stod och kokade 5.7 liter svartvinbärssaft igår kväll. Ska försöka orka plocka klart idag. Det har blivit nästan 40 kilo röda- och svarta vinbär, som ligger i min frys.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Härligt med lördagmorgon. Jag älskar mornar. Det är så tyst och stilla.
Idag ska jag fika med en kille…hmmm…..Om jag vågar.
Annars ska jag bara ta det lungt idag. Inget speciellt på schemat.
Pia…drinkarna kanske jag kommer att behöva senare idag…hahah..Tack så mycket…
Mia…en fika ska man väl våga eller?? Så klart ska det vara han som bjuder!!! Lite krav från min sida
Ja här blir det att skura, tvätta m.m Så det blir en lördag hemma. Sen så ska jag samla ihop alla pantflaskor som ligger här i lägenheten och lämna in dem, så att jag blir av med dem…..
Mjaa…Jag bjuder idag Pia. Tycker det spelar kvitta vem som bjuder först. Han kan få bjuda mej sen..fniss
Jaaa….och den gången han ska bjuda så se till att välja stans dyraste fik…Ha ha ha
för första gången på säkert 10 år så har jag sovit 11 timmar sammanhängande:) sååå skönt så ni anar inte! kände igår att kroppen höll på att sparka bakut när jag nästan somnade medan jag stod och gick;p
Men idag är jag riktigt pigg! Har redan hunnit haft främmande, dammsugit, torkat golv, diskat, vart ut med vovven 2 ggr och lagat lunch:) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra… är ju inget väder att sitta ute i direkt.. det blåser kanska kallt tyvärr:(
Mia: Ha det så trevligt med fikandet:)
Pia: Jag tog den franska drinken;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Sådär ja…Nu har man fikat. Har inte haft så kul på lääänge…hahahaha..Skrattat och pratat med en som verkligen har humor.
Han åkte nyss och tre timmar kändes som en kvart.
Nu får vi se…spännande….
#7 Helt ok! Har suttit hela natten nästan och mixtrat ihop dem så jag hoppas de smakade bra….
#8 Vad roligt Mia…Skönt när han hade humor ochså.
Ja jag har skurat här nästan hela dagen. Rent är det nästan nu. Jooo börjar en bara film på kanal 4+ klockan 20.00 som jag ska se på….
Önskar er alla en trevligt kväll……
Vad kul Mia! hoppas ni ses igen då!
vad bra du är som har städat Pia! det ska jag göra imorgon efter en lång dag på fotbollscup med äldsta dottern.
Jag har idag skördat potatis med lilltjejen och njutit lite av solen, nu är det soffan som gäller..
Lördagen blev det mycket tv. Det var ju friidrott som fortsätter idag söndag. Gissa vad jag kommer göra?
Somnade halv fem och vaknade sex. Suck.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?