Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettekonomi
Läst 1288 ggr
Mirjami-78
0

Räkningar

Vad har ni för fasta räkningar varje månad och klarar ni av att betala?

Jag har några fasta räkningar som telefonräkningen, ett lån, barnomsorg, hyran m.m

Försöker spara ochså då det går.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Fasta räkningar här är hyra, el, telefon, bredband, lån, csn, hem-&djurförsäkringar, avbetalning på Rubs dator…

Nu är det extra hårt när jag har den extrema elräkningen att betala av på så denna månad har vi 200 kr att klara oss på en månad:( Tur att frysen är full iaf…

Tyvärr får barnen avstå årets marken som är i helgen eftersom vi inte har pengar till det:(

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Jag har hyran, internet och hushållselen som fasta kostnader.
Och jag hoppas verkligen att jag får nån krona över…ehehe..

ingann
0

Mia: har du inte katterna försäkrade? Det skulle jag aldrig våga vara utan trots att mina bara är inne så risken för skador är minimala…

/Ingalill

Mirjami-78
0

Ja…jag vet att man har inte många kronor över oftast. Nu försöker jag spara med. Fick telefonräkningen i går…Ja då hade minstigens pappa ring ner till Serbien för 120 kr. Och det räknar han ju med att jag ska betala för telefonen står på mig, men ska kräva han på de pengarna och spärra vissa samtal. 75% ut av samtalen som stog på min telräkning hade inte jag ringt utan minstingens pappa…så nu lär han inte kunna göra såhär längre. Vill han ringa sina vänner m.m så kan han ringa de från sin mobil och inte från min hemtelefon som han har tagit som en vana att göra.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Oj ingann…Klart jag har det….Vågar inget annat. Så den utgiften ska med också…Skrattande

ingann
0

haha Mia.. o hemförsäkring *s* o bilförsäkring o bilskatt;p

du har mer räkningar än du tror haha

/Ingalill

[mia-38]
0

Ja ingann..hahahaah….Det är nog så. Tänkte inte till riktigt idag på morgonen. Shit!!
Hemförsäkringen går genom facket..men facket är ju en fast utgift.
Bilförsäkringen dras på autogiro med 150 kr/månad. Bilskatten är betald för 1 år framåt…fniss.

Tatsja
0

Hyra, el, telefon, bredband, Boxer, försäkringar, bil- hem- och olycksfall. Tur sonen får socbidrag. Annars hade jag inget över till mat.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?