Fest
Tänkte att vi skulle festa till det här imorgon kväll, eller på lördag. Ni har morgondagen på er att välja vilket ni vill.
Vi kan ha lite trevlig musik här och lite roliga bilder på…ja vad nu tänkas kan på en fest…..
Ja lite roligt måste vi ju ha i mellan….Eller vad säger ni?? Tänkte ochså titta om vi lyckas kankse bjuda in lite folk….vi har ju fest
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Pia:
Haha, vilken underbar idé! Det låter som en plan. Men Lördag är nog bättre för min del, för på Lördag förmiddag ska vi ut på en massa aktiviteter, jag ska till gymmet o träna, o sen ska vi till invigning på Furulundsparken, med en massa skojigheter för lilleman, o sådär. :)
Så Fredag skulle betyda en mycket trött mamma på Lördag ;)
Jaa…jag är öppen för alla förslag här…..Detta kommer ju bli på kvällen då när barnen m.m sover hade jag tänkt mig…….Ju fler vi blir desså roliga blir det….
Fram med förslag!!!! Lördag ja….det kankse blir sådå….eller vad tycker ni??? Var inte rädda för att skriva!!
Lördag passar mej nog bra med. Skulle jag inte komma så vet ni vad jag sysslar med..hahaah…
Men en fest låter som en mycket kul ide….
Jag tar med kräftor då…

Jag kommer… behöver livas upp lite.
Ettersom Mia tar kräftorna, så tar jag västerbottensost pajen
Kan någon annan fixa efterrätten….
Jaaa…jag kan fixa efterätten……ja då spikar vi lördag då…..Och vilken tid….kankse 22.00?? Och så ska vi ju orka festa några timmar med…så mycket musik m.m vill jag att ni ska ha.
Jag kommer att vara ute med mina jobbarkompisar då, operation glömma honom börjar nu. Han var så gullig i tisdags och hade ordnat med tända ljus och grejer och nu undviker han plötsligt och ignorerar att ringa upp mm.. men jag sänder en tanke!
Ikväll ska jag till in lillebror och få sällskap med middag så det blir en skön och bra kväll.
kram
Men Anickan. Vad tråkigt.
Läs gärna min tråd "Nätdejtingens baksida". Precis så har jag beskrivit det,,,att de är så gulliga och snälla..Men efter ett tag drar de sej undan utan ett ljud. Fegt!
Men hoppas du får en trevlig kväll ute. Och du kanske hittar drömmannen då.
Anickan…..Hoppas du träffar någon annan tids nog. Han kunde ju ha sagt allafal att han inte är intreserad om det är så.
Tack!
Jag läste din tråd Mia! :) haha.. erkänn att man blir lite cynisk av nädejtande! jag tror att vi alltid är ute efter den perfekta mannen/kvinnan och att man på nätet därför tänker att äsch det finns ju så många andra.
Jag förstod av inlägget att din dejt du skulle ha inte var så bra?
Anickan…det är mycket frågetecken kring han. Han ville ha nakenbilder på MMS. Och jag skickar abolut inga sånna. han tjatade hela dan igår om det. Så jag kände att det inte var seriöst. Idag ringde han och var gullig. Jag får två vibbar från han.
Men nu har fikakillen vart här. Han som var här förra helgen. Vi har så himla kul. Och han kommer nog fler gånger sa han. Sen tittar han på mej på ett ömt sätt. Men jag har ingen brådska. Han är en god vän som jag gillar att vara med. Nöjer mej med det så länge.
Mia:
Åh va mysigt. Det där är nåt jag saknar… Dom där blickarna!!
Hahahh..Jamen Nilla…Vad 17 vill karln? Bara ha nån att fika med eller? heheh
Mia:
Ja men… Vad är egentligen felet med att ha en fika o mysträff lite då o då. Man behöver ju samtidigt inte binda upp sig for life, liksom :) Bara njuta av varandra då man vill själv o känner för det :)
Ja du har rätt i det Nilla….fniss.
Det är ju kul bara det med ju. Och jag får hänga med på hans mc sen med..heheh
Mia:
Ja, du ser. Få allt det goda, slippa det dåliga :)
Jag har tagit ur kräforna ur frysen nu….fniss…så de hinner tina tills imorrn.
Har frågat trubaduren ovanför om han kan ställa upp och sjunga..hahaha..det kan han ju såååå bra. 
He he he ….dör ju här
……Mia be han sjunga man ska ha husvagn…….
Och så får han vara servitören i mellan…..Ha ha ha….
Joo nu tillbaka till trådens innehål en stund…….Fest…Tid?? Beslutat att det blir imorgon…..
Ska vi säga runt 20.00 eller 21.00?
Tror 21.00 blir bättre för då sover barnen om man har kört hårt med dem hela dagen som jag kommer göra med mina…..

Får man va med på partyt?
Var på "riktig" fest förra veckan och har varit inte bara "dagen efter" utan"veckan efter"…
Som en kompis sa- ehh, man e ju inte 19 längre….
Lovar att sköta mig…
#20 Så klart du ska vara med…men det är imorgon på kvällen.
tyvärr så verkar det som att jag får avstå festen… :/
min dator har kraschat! Går inte igång igen…
fan fan fan…
fått låna exets dator nu för o meddela er. :/
så ledsen jag blir…
Jag får se….om jag orkar….fryser och är sååå trött, värk i hela kroppen nu.
Men jag lämnar in kräftorna…så ni kan tugga på nåt iallafall.
Kikar in lite då och då och ser så ni sköter er…