Min katt
Nu är han borta IGEN!!
Förra gången vart han ute på gården där vi bodde innan. Men inte nu. Han stcka för 5 dagar sen igen. Vi gick i koppel med han. Och släppte inte ut han innan han verkade fatta.
Han kom tillbaka när han vart ute en stund. Och verkade vara nöjd med detta.
Men nu är han alltså borta igen.
Vad gör man med en sån katt som sticker gång på gång.
Vi saknar honom.
Ibland låter det som om han jamar..men när jag kollar ute finns det ingen. Ibland ser det ut som om jag ser han i ögonvrån. Men ingen katt..
Har han gått över, börjar jag undra…
Vilken himla tur att han sitter inne den där som lemlästat å mördat katter.
Kanske inte där du bor just, men ändå!
Jösses vilka knäppisar det finns!
Hoppas din katt kommer tillbaka!
Mia…jag hoppas att han kommer tillbaka. Vänta och se. Kan ju även ha hänt något vilket jag inte hoppas.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Drömde om min misse inatt. Han kom hem.
Men tyvärr ingen katt idag på morgonen. Tror han är borta för alltid nu. Man kan ju inte heller ut och leta mer än man vart. Det är som en nål i en höstack.
Tänkte sätta upp lappar imorrn i affärerna runt här.
Om du hör jamande så kanske han är instängd någonstans?
Annars sticker vissa katter på upptäcksfärd efter en flytt för att utforska nya områden.. Då kan de vara borta i några veckor om man har otur:/
Sätta upp lappar är bra! Sätt gärna ett foto på det så de ser hur han ser ut…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Har du kikat så att han inte är instängd i någon garderob, något skåp eller uthus?
Min äldsta katt har en förmåga att smyga sig in för att lägga sig och mysa i några timmar, och passar jag mig inte kan hon då bli instängd någonstans. På något underligt sätt har hon lyckats ta sig upp på översta hyllplanet i min klädkammare flera gånger, hon måsta ha druckit Red Bull eller något.
Hoppas att din katt snart är hemma igen!
Jag har kollat Fidelina.
Både ute och inne om han är instängd nånstans. Jag kom på vad det var som lät som jamande. Det var grannens småbarn.
Men vi sätter upp lappar imorrn.