Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettrelationer
Läst 2917 ggr
Mirjami-78
0

Vad händer med "Players"??

Tänker på människor som man möter som är "Players" Bara ute efter en sak och inte speciellt ärliga….Blir inte de rätt så ensamna människor i slutändan? För det kommer till slut sprida sig vilken sorts människa denna person är.

Vad säger ni om detta hela?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

phernilla
0

Ja, helt rätt! Antingen så får dom vandra helt ensamma in i ålderdomen, eller så träffar dom la på nån tvillingsjäl, så att dom kan göra livet surt för varandra, så att vi andra, seriösa, kan få en chans att träffa på nån vettig o slippa träffa på dessa "players"!

Det är iallafall vad jag hoppas på!
För jag är trött på dom alla… :/

Mirjami-78
0

Ja Phernilla…..Man önskar ju att man inte ska träffa på just dessa sk. "Players" men tyvär så träffar man oftast just på sådana. Men man vet inte i förväg men känner sig rätt så korkad efteråt då man har varit ärlig och visat det med.

Jag känner många gånger som så att de måste ha ett väldigt tråkit liv eftersom de inte blir nöjda utan fortsätter och orkar hålla på. Undrar vad som skulle få dem att vakna upp?? Eller vaknar dessa aldrig upp och inser att detta är helt åt skogen??

Nej jag personligen hoppas att jag slipper dem i framtiden för hos mig har de inte mycket att hämta det kan de vara säkra på.

ingann
0

Jag tror att de bara är så tills de hittar rätt person att leva med.. De är inte mer än människor de heller..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Nej så klart är de med bara människor, men inte alla som vill bli utsatta för den där behandlingen. Känner som så att då är det bättre att säga direkt från början. Jag är enbart ute efter ….. ja vad de nu är ute efter.

ingann
0

de kanske hoppas att den de träffar ska vara den rätta?

men de flesta har nog satt det i ett system att bara leka…

/Ingalill

Mirjami-78
0

Ja jag anser nog att för Players så är de där hela bara en lek….De vill inte inleda ett seriöst förhållande. Ja man kan ju inte passa ihop med alla men då kan man allafal vara ärlig och säga att man just är ute efter en sak…..Så hade jag gjort om jag hade bara varit ute efter en sak vilket jag inte är…..

ingann
0

men alla som man träffar som inte blir nåt allvarligt förhållande kan du ju inte dra över en kam…

det kan ju mycket väl vara så att man träffar nån en eller ett par gånger och sen inser man att det inte finns några riktiga känslor där…  är man då en player bara för att man inte får de rätta känslorna?

och hur många går ut med , första gången de möts, att "jag vill inte ha nåt seriöst, jag vill bara leka en eller ett par kvällar" ?

eller hur många säger till någon de träffar på tex krogen "jag är ute efter ett seriöst förhållande och inget annat"?

då blir det aldrig några förhållanden alls eftersom allt handlar om känslor och personkemi som oftast byggs upp Flört

/Ingalill

Mirjami-78
0

Nej så klart man inte ska dra alla över en kant. Inte det jag mener. Vissa passar man bara inte ihop med, vilket är helt naturligt.

De som jag menar är att de finns de som bara verkligen är ute efter en sak. Inte någonsin är ute för att bli seriösa. De tar var de vill ha och sedan så skiter det i det hela…..Även finns det sådana som fortsätter och fortsätter även om de har en partner brevid sig, de blir aldrig nöjda.

Jag har själv följt sådan förhållanden vid sidan om. Mannen var hela tiden otrogen, kvinnan var hemma med barnen. Han sökte och jämförde, skulle han låta sin fru gå skulle han ha något bättre vilket jag tyckte var hemskt. Många kvinnor han hade vid sidan om….

ingann
0

såna människor är hemska! men jag hoppas och tror att de inte är allt för många…

/Ingalill

[mia-38]
0

Jag tycker att en player är en som tagit det hela i system. Att leka lite och sen dumpa.

Man kan vara osäker och inte veta vad man vill. Man träffas ett par gånger men sen kanske han kommer på att det inte kan bli nåt. Det är ingen player i mina ögon.

Jag har råkat ut för några players. Man har tyvärr hamnat i sängen ganska snabbt. Och man har väl haft på känn att det är nåt lurt.
Vid sånna tillfällen får man nästan skylla sej själv. Om ni förstår vad jag menar…..

Mirjami-78
0

Ja Mia jag kan hålla med dig om det. Dessa "Players" har det i systemet. Ofta har de med flera stycken som de har samtidigt…..För de ska ju vara säkra att när de klara med en så ska det finnas en ny tillhands.

Tuvalu
0

Vad kallas den kvinnliga varianten av players? Prinsessor? Tungan ute

Mirjami-78
0

#12 Ja man kan ju undra……Flört