Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 627 ggr
[mia-38]
0

Nu är jag trött

Nu är jag trött på min granne ovanför.

Han rumsterar om på nätterna (inatt har det faktiskt varit tyst), igår snodde han min tvättid. Även att jag skrivit upp mej med stoooora bokstäver, tvättstugan ser ut som ett bombnedslag efter han tvättat. Tvättmedel överallt.

Jag ska skriva en stor lapp och sätta upp där nere att var och en städar efter sej för allas trivsel. Och att vi ska respektera varandras tvättider.

Tror han att han äger hela huset eller???
*suck*

Vad trött man blir på sånna.

phernilla
0

Såna där människor är riktigt energitjuvar! Surt med såna människor som bara retar upp en dygnets alla timmar… O tyvärr kan man ju inte så lätt välja sina grannar heller… :/ Jag tycker att du ska ringa bostadsbolaget som du hyr lägenheten av! För du har ju faktiskt försökt själv först, men han lyssnar ju inte, verkar inte ta till sig vad du säger till honom. Så lämna in en anmälan!

Hela huset ska inte behöva anpassa sig efter hans knepiga dygnsrytm o personliga behov! :/

[mia-38]
0

Jag ska se hur han beter sej en vecka till. Några nätter till med detta bonkande och musikspelande så ligger han nog ganska risigt till.
Lite hänsyn får man allt visa varandra i ett hyreshus.

Mirjami-78
0

Ja lägger han inte av ska du klaga helt klart….Hans privat liv ska inte kunna störa andras livGlad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

en sån granne hade jag i min gamla lägenhet… vissa inser inte att man ska ta hänsyn vissa tider och att tvättstugan är till för alla…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner