Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett11förhållanden
Läst 1024 ggr
Mirjami-78
0

Vännens ex

Skulle ni kunna tänka er bli ihop med någon ut av eran väns ex?

Tycker ni det är ok att flörta med någon som eran vän är intreserad ut av?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tuvalu
0

Jag har svårt att tro att jag skulle kunna bli ihop med en väns ex.

Nej, jag tycker inte att det är okay att flörta med någon som min vän är intresserad av.

[mia-38]
0

Jag skulle inte kunna bli ihop med vännens ex.
Och inte flirta med en som min vän är kär i.

ingann
0

jag skulle vilja svara att jag inte skulle kunna det men känslor kan man inte rå över… är det slut mellan dem så bör det väl inte vara nåt hinder…

flirta med nån kompisen är intresserad av? njaej… det beror på om kompisen har ett allvarligt intresse och om jag själv också har ett allvarligt intresse för personen i fråga.. för det kan ju krasst sett, vara så att kompisen påstår sig vara intresserad bara för att den märkt att man själv visar intresse (har en "kompis" som blir sååå kär så fort någon annan blir intresserad av någon).  men att flirta för flirtandets skull så NEJ…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

sponny
0

Vännens ex? Ja, varför inte. Är det slut så är det slut. Men jag kanske skulle sondera terrängen en aning innan och det kan ju vara bra att vänta ett litet tag. Mest för att inte tanken ska födas hos vännen att det var mitt fel att det tog slut.

Flirta med någon kompisen är intresserad av? Nej, där tar det stopp.

Mirjami-78
0

Är min vän intreserad ut av någon så låter jag själv klart bli den personen.

Min väns ex…Ja jag vet inte. Mycket handlar nog om när de var ihop. Är det någon som ens vän kankse har haft en kortare romans med för flera år sedan så kankse inte det har så stor betydelse.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool