Planer inför helgen
Vad har ni för planer nu inför den kommande helgen??
Ska ni bara vara hemma och slappa eller blir det annat……
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Inga planer alls. Jag och mathilda ska ner till affärn imorgon för att handla viktiga saker som kaffe, bröd och lördagsgodis. och kanske att det blir en runda till farmor och farfar men bortsett från det inget planerat. Man får ta det som det kommer…
Ja ibland kan det vara skönt att ta dagen som den kommer. Sjaälv ska jag till bokmässan, sedan hem och städa och tvätta lite. Stora sonen kommer inte vara hemma så det kommer vara lite lungnare.
vad jag vet så ska jag inte göra något speciellt i helgen… eventuellt kanske jag ska över till en kompis och ta ett glas vin i morgon kväll.. beror på humöret:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag har bokat in ett besök på Ikea iallafall. Sedan löser sej resten.
Har inget speciellt inbokat.
Men ikväll ska jag göra räkmackor…själv eller inte?? Det återstår att se. En inbjudan har han fått..hehehe….
Mia räkmackor låter mums.
Här blir det som sagt bokmässa och sedan hem och städa
Sen om jag har pengar över så kankse jag kan mysa med en film tillsammans med Ibbe.
Det blir räkmackor hos han…
Haft en heldag på Ikea med mamma.
Nu har jag handlat gardiner, lampor, ett bord, ljus, badlakan och dukar.
Billigt. 1300 spänn! 
Jaha Mia du fick sällskap då allafal.
Ja man kan hitta mycket på Ikea ibland. Jag handlade böcker billigt idag, så jag är nöjd. Men hittade inte så mycket som jag hittade förra året.
Pia - Det var ju kul att du hittade en del i alla fall.
Ja pocketböcker hittade jag för 20 kr styck. Just sådana jag var ute efter…så dem lär jag ju ligga och läsa ett tag nu. Hittade en bok om det mediala som jag är intreserad om. Ska beställa några böcker vi internet bara jag få tid för det. Några som jag vill ha…..Detta året var det inte så mycket folk där som förra året
Fast det är alltid mycket folk där tycker jag.
Tycker själv att det är lite synd att den ligger lite väl långt bort för min del. Det hade varit kul att gå där och kika och se vad man hittar. Bra riser verkade det ju också vara.
Antalet besökare kanske kan ha med den sämre ekonomin att göra. Folk har annat att lägga sina pengar på just nu kanske.
Sponny: Bara att gå in på mässan kostar 200kr. Hade inte gått dit om jag inte hade fått en gratisbiljet genom jobbet. Tycker att gå och titta på böcker så ska inte kosta en himla massa pengar.
Sen när vi var på väg hem därifrån såg jag en bokhandel på vägen och där utanför stog det en skylt alla böcker 25 kr. Jaha sa jag till mina kolegor, inte hade vi behövt åka ändå till bokmässan och pekade på butiken.
Jag såg förresten i tidningen idag att det hade varit färre besökare i år. Har för mig att det var tiotusen-något i fjol och att det hade varit niotusen-något i år.
200? Det var ganska mycket för att bara gå in Får man något för det priset, förutom att se kändisar, eller är det bara inträde?
Tror att man kan gå på alla föreläsningar, se kändissar m.m för det priset. Ev. att de kan ha extra avgift på något, är inte helt säker på det. Jag var bara ute efter böckerna…och de två hundra går man ju in bara under en dag.
Det märktes att det inte var lika mycket människor som förra året.