Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett01-föräldraskap
Läst 729 ggr
Mirjami-78
0

Hur är du som förälder?

Hur är du som förälder? Är du den tjatige eller kankse den som alltid ställer upp i alla lägen m.m?

Är det något som du själv skulle vilja ändra på i ditt föräldrarskap?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Hmm.. Den frågan var svår… Jag skulle vilja säja att jag är en perfekt mamma men tyvärr kan jag inte det Flört

Till och från är jag tjatig, däremellan är jag stenhård, vid andra tillfällen är jag alldeles för medgörlig, ibland ställer jag upp för mycket och ibland för lite…

Så man kan nog säja att jag är en schizofren mamma med många olika personligheter Tungan ute

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Hi hi hi Ingann…ja här har du nog en mamma till som är schizofren och även senil i mellan….Tungan ute

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Haha Inte konstigt att jag tycker så bra om dej då Skrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Heheh..Här har ni en till som är likadan.
Snäll, medgörlig, arg, omedgörlig….hahah..Ja jösses.
en perfekt mamma…mjaa…
Svår fråga.

Tuvalu
0

Det beror ju mycket på hur jag mår och hur mina barn mår. Nu har jag ju bara mina grabbar varannan vecka och försöker då att vara en mamma som är närvarande för dem mest hela tiden… Känner att tiden jag har med dem blir så värdefull och att jag vill ta vara på den så mycket som möjligt. Skulle jag ha dem på heltid så skulle det inte funka att vara "så mycket mamma" som jag är när dem är här…

Tiden går ju så fort och nu när dem är större så är ju kompisar otroligt viktigt för dem så man får ju liksom mindre och mindre tid med dem…