Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 908 ggr
Mirjami-78
0

Nej tack!!

Jag hade bestäld en ny mobil och förlängd abonemangnet som jag har på mobilen fast jag använder mest kontantkort.
Mobilen skulle jag få hemskickad i posten den mellan 3-7 arbetsdagar och detta hela tecknade jag den 16/9.

Igår ringde jag upp Tele2 och frågade var min mobil är?? Fick ett annat nummer att ringa och där ställde jag samma fråga. Tjejen som jag pratade med visste inte vad som hade hänt och ville ringa upp mig lite senare. Då sa jag att jag vill inte ha mobilen längre eller abonemagnet eftersom de helt enkelt inte hålt det de lovade. Jag har ju en rätt så ny mobil men hade tänkt att Anton hade fått ta över den.

Ja så ser jag dessa säljare fler gånger så blir det direkt Skrikandesnej tack!! Trodde de skulle hålla vad de stog där och lovade!

Fler som har råkat ut för samma som jag?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mammzing
0

Jag har krånglat med Tele2 sen i maj , över abbonemang som inte hållit det dom lovat, felaktiga räkningar mm. Ungefär en timme i veckan har jag pratat med nån på Tele2.
Pratat med tusentals människor som oberoende av varann inte vet nåt om nåt.
Men alla har vetat sitt namn och kunnat presenterat sej.
Sen har dom kunnat koppla mej vidare till nåt annat pucko.
Nu har jag äntligen fått tillbaka mobilen till kontantkort.

Tele2…..
TeleNO

Aldrig nån mer kontakt med det företaget!

Mirjami-78
0

Jag har Tele2 på hemtelefonen och där har det fungerat bra. Men detta blev jag sur över. Sedan kunde jag inte säga upp det gamla abonemagnet heller utan får ringa igen nästa vecka….Tror de ville strula till det helt enkelt.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool