Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: dagens
Läst 663 ggr
Mirjami-78
0

Söndagen den 4 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var det söndag igen. Här blir det att vara hemma. Inget speciellt som är inplanerad.

Önskar er alla en härlig Söndag!!Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon.

Du var vaken med inatt Pia ser jag. Jag var med det men satt inte vid datan. Jag har funderat över mej själv inatt. Och det behövdes.
Kom fram till en sak som jag inte fattat innan. Skrattande

Idag blåser det precis likadant som igår. Det var hemskt väder här igårkväll. Men mysigt!

Idag händer det inte så mycket.

Kram

sponny
0

God morgon eller god middag! Fortfarande ganska blåsigt här nere men det har lugnat sig betydligt så jag och mathilda har redan varit ute en liten runda idag. Inga nedfallna träd eller bortblåsta takpannor.

Inga stora planer här heller, bara mys och umgänge innan jag måste lämna henne hos sin mamma.

Mammzing
0

Precis kommit hem från särbon. Brukar bli lördagkväll med honom, svårt med att ses i veckorna på kvällar för barn och så.
Nu fick vi en helkväll igår och jag fick frukost på sängen. LYX!!
Kan leva hela veckan på det här….

Nu blir det att röja här hemma och förbereda veckan.

Tuvalu
0

Jag försöker röja ett rum i min källare idag… Måste få plats för min pellets som just nu står på garageuppfarten, fem pallar…

I det där rummet är det mest exets skräp så det väcker en del ilska och irritation i mig när jag måste ta tag i hans skit.

Här blåser det också massor idag…

Mirjami-78
0

God eftermiddag på erSkrattande Jag fixar och har mig här. Ska hinna städa lite idag och lämna igen filmeran vi hyrde, laga mat och ja….Lite annat ska man hinna med ochså.

Blir hemma med Ibbe imorgon. Han mår inte rigtigt ok än…..

Mirjami-78
0

Kikar in igen….Inte mycket som händer men det är ju söndag…Alla verkar vara lite slöa idag…..Tungan ute

[mia-38]
0

Jag är lite däven sen natten då jag inte sov så mycket.
Skulle lägga mej och vila för en stund sedan. Hade precis somnat då det ringde på dörren…*suck* Bara att vakna till och gå upp. Då var det granntanten nere.

Anickan
0

Gokväll!

dagen har bestått i IKEA besök och planering av inköp av vardagsrumsmöbler och sen en seg kväll i soffan, imorgon kommer mina tjejer hem :) hade en tjejmiddag här igår kväll, det är såå mysigt och kul att umgås med vänner med mat och vin.

Ny vecka snart..

Mirjami-78
0

Jag har ståt här ikväll och rullat upp håret…vilket jobb det var. Sedan hält på vätskan för permanent. Sköljt och sedan på med nästa vätska. Lite vågit blev det…ungefär som jag ville ha detSkrattande Var så trött på det raka håret som jag hade. Fick hålla på att tvätta och fixa det och var ändå inte nöjd så tänkte att något måste jag göra.

Ja imorgon är det måndag igen. Blir hemma med Ibbe som inte är rigtigt ok än men tror jag skickar iväg han på tisdag…..Är ena trött på att vara hemma och vabba men vad gör man, är barnen sjuka så är de.

ingann
0

idag har jag inte hunnit in här alls.. Kims dator var inte så bra som jag trodde.. vet inte vad han gjort med den för jag har fått återställa den till fabriksinställningarna 2 ggr idag:( Vilket innebär att man måste ladda ner allt från början, komma ihåg alla adresser, användarnamn och lösenord…  nu hoppas jag att den håller ett tag till iaf…

I övrigt så mår jag som jag gjort de senaste dagarn. Fick främmande en stund idag också vilket tog mer på krafterna än jag trott.. jag har ju undvikit att prata så mycket för att inte anstränga lungorna mer än nödvändigt men med besök kan man ju inte sitta tyst:p

I morgon är det bup-besök igen, få se hur det går att ta sig dit.. som tur är så har jag busshållsplatsen bara 50 meter från huset…

Nu ska jag tillbaka till soffan igen.. Ha det bra allihopa!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Roligt att du orkade titta in Ingann…..Du får krya på dig!!