Tisdag 6/10
God morgon alla.
Nu ska det bli spännande att se om snickaren kommer vid 8 eller inte. Hahahah.. Han skulle ha vart här 4 ggr innan.
Sen ska jag ta hand om en av syrrans hundar på förmiddagen. Så vi ska ut och gå tänkte jag.
Vädret ser ut att vara kallt idag. Blir att skrapa rutorna på bilen igen.
Man skulle ha garage.
Ha en bra dag alla.
Kram
HAHAhaha
Jag har garage.. tror du jag ställde in bilen igår?
Nejdå.
Jo, här är det vitt ute på backen. Ska vara inne och jobba på förmiddan och sen när det blir lite varmare ska jag passa på att vara ute på eftermiddan.
Lycka till med snickaren mia-38, jag har inget sånt skoj som väntar idag.
Ha det bra alla
hahhahah. Kan ni tänka er. Snickaren är här dag….asg..
Har nyss kommit hem från en promenad med hunden. Var så skönt att röra på sej.
Ikväll blir det nog kanske en dejt.
Mia:
Har jag missat nåt? När skaffade du hund?
Nilla.
Det är min systers hund jag har en stund idag. 
Jag skulle inte skaffa en egen hund. Har varken lust eller råd till det.

Jag har varit och solat mig
Och snart ska jag passa syrrans två små troll en stund, 3 och 5 år så det blir fullt ös 
Ja ni kan nog räkna ut vad jag har gjort. Datan stängdes av i god tid igår kväll (underligt nog) Barnen tog jag in i sovrummet….sa god natt och släkte lampan
Ibbe började direkt…Skulle pillas på hans mage. Ja efter en stund sov jag och så tydligen mina barn ochså. Senare på natten blev det lite fajt om täcket mellan mig och Ibbe…Han fick ju ha de så klart och jag sov utan.
Anton ja han tog halva sängen som vanligt.
Nu har jag liksom sagt till den 100 gånger om detta att mammas säng är just mammas säng och kommer hålla på det stenhårt efter denna natten….
Ska snart titta en stund på teeven och sedan blir det att städa och laga mat….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Här har det inte gjorts mycket de senaste dagarna… Inte lär det bli nåt gjort de närmsta dagarna heller:( Idag är det värre än någonsin så jag ringde sjukan men de sa att det kan kännas värre precis innan det börjar bli bättre så jag hoppas på det;)
Mia: skönt att snickaren kom till slut;) Och jag är riktigt avis på din hundpromenad! Längtar tills jag klarar av att gå med Åskar igen:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Hoppas verkligen att du BLIR bättre nu då. Kan inte vara skoj alls att ha det där. 
Ja det var verkligen skönt. Känns i hela kroppen. Det var en rejäl runda med backar att gå i.
Och jag fick till och med sonen på detta. 
Ingann…du får krya på dig och ring igen om du blir sämre. Så ska man ju inte behöva ha det….Tyvär har de förklaringar på det mesta allt för de ska slippa ta emot en.
De är faktiskt riktigt bra på att inte förringa värk och sånt här:) Blir jag ännu sämre och får värre andnöd sa de åt mig ringa ambulans… Det brukar de ju inte säja i första taget;)
/Ingalill
Aha….men det där med ambulans säger de ofta här eller åka in om något ändras. Ibland känner man liksom att vågar man lite på dem…..
Tur att det tar det hela på allvar…och ring om du blir sämre. Vänta inte fast jag vet att du är en stålkvinna!!
här rekommenderar de oftast sjuktaxi om det inte är brådskande… ringer man ambulans och de inte anser att det är nödvändigt så skickar de inte ut nån utan man ombeds ringa taxi..
/Ingalill
Aha ok. Här kommer ambulansen om man behöver. Fick ringa vid ett tillfälle då Ibbe hade konstiga utslag….Sedan tog de inte med han. Vi vet inte vad det var men 1177 sa till mig att ringa efter ambulans då han hade haft feber m.m längre tid.
Säger nu god natt…Är rätt så slut just nu för har suttit och fyllt i pappaer till Fk om vab dagarna. Har ju hur många som helst som ska tas ut liksom men som de har dragit men jag inte hunnit skicka in…
Här har det vart som vanligt under dom senaste veckorna… Trött, trött o åter trött… Sov hela natten inatt, upp kl 8 med lilleman, lämnade på dagis. Kl 12.30 hade vi ett möte med kommun-rehab. Uppföljning av lillemans hjälpmedel - bolltäcket…
Så kl 10.30 kände jag mig så sjukt trött - som vanligt! La mig i soffan o däckade direkt o blev väckt kl 12.10 av sambon. Upp fort som ögat o klä sig o åka till mötet. Sen hämta lilleman på dagis osså hem.
Efter det kan jag säga att jag inte suttit upp en enda sekund under eftermiddagen o kvällen. Först fick jag en sån extrem huvudvärk som inte gick över av panodil x 2, inte heller av kaffe, så jag la mig i soffan för att vila för o se om det släppte…
Somnade såklart till i ca en timme. Vaknade av lillemans glada stämma: "Mamma, det är mat nu! :)"
Gick o åt o sen soffläge resten av kvällen, tills det var dax att natta lilleman. Nattade honom, o sen soffläge igen…
Så här ser nästan varje dag ut för mig numera, därav inte så aktiv på sajten. Är såååå trött på att vara så trööööött!!! :/
Kram på er!!