Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 897 ggr
[mia-38]
0

Störande granne-igen

Lite OT.

Nu var min granne ovanför igång igår igen. Jag börjar undra om de satt något system i det hela.
Det var hyfsat tyst till jag gick och la mej. Förmodlingen hör de när jag stänger min sovrumsdörr och fattar att jag ska sova då.
(Jag måste smälla till den lite för att den ska gå igen)

Två minuter efter att jag lagt mej kommer det två stora elefanter inklampandes ovanför mej. De har alltid skor på sej.
De pratar högt…smäller med nåt på golvet och kasar omkring nåt.

Varför??? Kan de inte leva som normala människor?

Jag har alltid tanken att jag ska ge igen. Men då blir de som bor under mej lidande för nåt som de inte gjort.

Jag vet att jag kan ta upp detta med hyresvärden..men jag avvaktar lite till.
Ser hur länge de har tänkt att hålla på så här.

Önskar att man ingen granne hade ovanpå just nu.

Mirjami-78
0

Jag tycker att den där grannen har hålt på nu länge….Gå med skor innomhus….Obestämd Ja inget som jag tycker man gör precis i sådant fall kankse tofflor.

Regler måste de följa ochså så är det bara!! Jag skulle klaga!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Jupps….han kanske har innetofflor…Jag säger inget om det..men när de börjar flytta saker efter 22.00.
Nää..jag ska nog ta upp det med Peter.
Är ganska trött på detta nu. De vet ju hur lyhört det är här. Då kan de flytta saker innan 22.00.
Han är ju f*n hemma hela dagarna.

Mirjami-78
0

Ja flytta saker kan han göra på dagtid. Sedan finns det mattor man kan ha på golvet för att dämpa det hela…..

[mia-38]
0

Men du vet Pia…att han måste ju spela dataspel hela dan..så han har inte tid att flytta saker just då utan tar det sent på kvällen. Skrikandes

Mirjami-78
0

Ja just det…men gå och ge han adressen till I-fokus…Hi hi hi så kankse han kan läsa sig till vad han ställer till med hi hi hi och förstå det med….FlörtTungan ute Och fråga han om har mattor…Hälsa från mig att det är väldigt bra att ha det för det ser bra ut och för att det dämpar "vissa" ljud"Flört