Godis i veckan?
När får era barn äta godis?
Håller ni det till lördagsgodis eller kan det även bli nåt i veckan?
Här är det stenhårt….Fredag eller lördag!! Inget fuskande…Mer än jag då
"vissa tider under månaden"….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hehhehe Pia.
När sonen var mindre så höll jag stenhårt på bara om helgerna.
Men nu….ja det kan tyvärr bli alltför ofta.
Ja här är det lilla mamma som fuskar…..

Här blir det godis när man är sugen;p just nu när jag är dålig har det blivit alldeles för mycket för mej (som bara är van att äta en chokladkaka/månaden) men ungarna dricker mest cola.. Rub äter ca 2 chipspåsar i månaden, annat godis är han inte intresserad av och Kim äter lite mer blandad kompott och även större mängd… Så länge han förbränner det och har bra tänder så har jag inget emot godisätande..
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Här är det lördagsgodis som gäller. Ok, tänker ni, Mathilda är ju bara hos dig på helgerna? Jo, men även innan var det så. Men så är hon inte speciellt glad för godis heller så det är ofta som hon frågar om hon kan få antingen en tidning eller en liten leksak istället för godis. Och det är klart att hon får det.
Ibbe är inte den som igentligen vill ha godis, han väljer oftast chips istället. När han inte vill ha mera lämnar han ifrån sig det hela. Lite annat är det då med Anton. Där får man ha ett öga på han istället….
Ja barn är så olika….
Här blir det bara godis på lördagarna och även fredagarna ibland. Annars är det stenhårt. När man reser bort någonstans så är jag lösare med reglerna dock.
Vi dricker fruktansvärt lite läsk, äter inge chips mm.. Lite hemmagjort popcorn äter vi ibland typ en gång varannan månad eller så.
Men sen om man ska prata om mina vanor… haha.. vågar nog inte säga något om det 
Här blir det ofta mineralvatten ofta. Inga sötade drickor.
jag dricker mest kranvatten… massor av det:) säkert 6-7 liter per dag får jag i mig;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag kan dricka flera liter mirelvatten….Även kranvatten går bra…Kankse inte lika mycket som du Ingann men ändå mycket.