Fredag 2009-10-16
Ja då var det fredag igen då. Vi går mot helgen. Jag blir hemma idag pga. feber och min förkyldning. Har bara blivit sjukare fast äter pencelin så ska försöka vila idag.
Pojkarna har hostat hela natten så de får ochså vara hemma och snarka idag så länge de vill.
Ja önskar er en underbar fredag……
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon.
Bra att ni är hemma och tar hand om er.
Själv blir det en lugn dag.
Ska bara vara.
Ha en trevlig fredag alla.
Kramar!!

Envist det var med förkylning och feber hos er Pia! Krya på er!
Idag kommer en f.d arbetskamrat på besök. Hon ska lämna placeringskorten till sitt bröllop så ska jag skriva dit allas namn, vilket är 80 st än så länge… Och på ett av korten så kommer det att stå Sanna :) Jag ska alltså få den stora äran att få närvara vid deras stora dag :)
Annars så händer inget särskilt… Blir väl att styra lite här hemma och kvällen tillbringar vi väl i soffan och mumsar godis och tittar på Idol.
Ha en härlig helg alla!
Har nyss pratat med min förvirrade handläggare på AF. Hon fattar ju verkligen ingenting. Jag sa till henne att hon skulle ju ringt mej men inte gjort det.
Ja just det ja, svara hon då.
Jag frågade hur det kommer att bli..att hon skulle ha kollat upp det till mej med min ekonomiska sida.
Då blev hon helt tyst när jag frågade om hon hade kollat upp det.
Hon ska återkomma till mej idag och sen ska jag få papper på vad som gäller. Jaha…men varför har inte människan skickat dessa då????
Tydligen skiter hon i mej och när jag får pengar härnäst. Får en handläggare betee sej så här?
Tuvala: Jag vet inte vad vi har åkt på här men sjuka är vi i någon form ut av förkyldning/influenssa som inte vill ge med sig.
Mia: Nej kan inte tänka mig att en handläggare på AF får bete sig så.
Nu har jag sovit och sovit och sovit. Till slut vaknade jag till liv. Anton var gullig och värmde upp våfflor till frukost för han och Ibbe, så jag fick vila den stunden. Börjar få värk i lederna och det käns som någon skär med kniv men det kommer nog ge sig tids nog för den har ändå med en seg finne att göra
i natt har jag sovit otroligt bra! nästan 6 timmar:)
Pia: hoppas ni blir bättre snart.. förkylningar är inte kul att ha för länge…
Mia: vilken idiot till handläggare! fixar hon inte det hon ska idag så måste du prata med hennes chef om det… så där får de inte göra!
Tuva: vad kul att gå på bröllop! det var det länge sen jag var på:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Tuvalu….vad skoj att gå på bröllop. Det var länge sen..
Pia. Skönt att ni sovit en del nu. Hoppas att det vänder snart.
ingann och Pia: Hon har inte hört av sej idag heller. GRRR!! På måndag ska jag stövla in på AF och fråga vad hon håller på med.
Nu ska jag snart slänga ihop en kladdkaka och vispa lite grädde som vi ska ha senare ikväll till tv:n.
Ja jag känner just nu att jag lever men är långt ifrån bra. Var iväg med ungaran på Willys och handlade upp de sista slantarna. Nästa kommer på måndag, men nu har vi allfal smör och mjölk m.m så överleva kommer vi.
Mia: Vad är det där för en handläggare du har…Verkar inte kunna något och inte hålla det hon lovar heller…..Grrrr