Måndag 19/10
Ja då var det måndag igen då.
Blir hemma med Anton som är bättre nu men ändå så blir vi hemma idag och ev. imorgon med.
Önska er alla en trevlig Måndag!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon på er.
Skönt att Anton mår bättre idag.
Idag ska jag ta ett snack med facket om min a-kassa…fylla i en ansökan som kan ta flera veckor för de att behandla innan man får pengar.
Eventuellt ett besök på socialen med då.
Trevlig dag..hahahahh…
Kram till alla.

Jaha, här är det "singelvecka" som gäller nu… Känns redan tyst och tomt… Har inga planer än idag men får väl se vad som händer. Här hemma finns ju alltid att styra med om man vill 
Här finns idag en trött mamma…..Har inte sovit mycket i natt. Ringt en massa samtal imorse. Vi blir hemma imorgon med troligen…..
Här har det varit en sjukdag med:( Båda ungarna har kräkts hela natten och jag har haft feberfrossa (tror jag att det är iaf) Huden har varit iskall, svetten har lackat samtidigt som jag legat med fleece-morgonrock, dubbla täcken och en filt över mig men ändå frusit…
Nu får det snart räcka med sjukdomar här! Är så innerligt trött på det nu.
Hoppas ni kryar på er Pia! Skönt att Anton är lite bättre iaf.. Då är det på rätt väg:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Hua ingann. Låter som den frossan jag har och har haft nu snart en veckas tid. Inget hjälper. Hur mycket man är klär på sej så har man frossan iallafall. Och man är ju såååå sexig..hahahaha
Hoppas iallafall att barnen och du kryar på er snart.
haha Mia, jag har inte ens vågat titta mig i spegeln idag för då spricker den väl *s*
Hoppas din försvinner snart! Vet inte om jag skulle stå ut en vecka 
/Ingalill
Hahahh..ja man känner sej inte speciellt snygg med strumpor nästan upp till knäna…stora tröjor och allt annat.
Fattas bara lovikavantar och en stooor mössa..hahahaah
hahaha kan du inte sätta på dig det och plåta det? så sätter du in det här så vi får se ;)
/Ingalill
Sååååå kul ska vi INTE ha det ingann..hahahahahah….

snäääälla??? *ber på mina bara knän* hahaha
/Ingalill
Hmmm..jag ska fundera på det..hahahahahha…
*och råka glömma bort det sen* hahahahah
jag ska nog påminna dig;p hehe
/Ingalill
Får väl skylla på att min kamera inte funkar då..hahahah
pia - hoppas att du har hunnit ta det lugnt och vila dig idag
ingann - Åh, krya på dig. Låter som en riktigt jobbig natt.
Själv har jag tagit en studiedag idag och bara jobbat med min teori, så nu har jag bara ett teoretiskt prov kvar som jag ska göra imorgon utöver slutprovet. Sen är teorin klar!
tack sponny:) fördelen med mina ungar är väl att de kan kräkas själva utan stöd av mej *s* de är iaf 16 o 13 år… men oj vad ömkliga de är när de är sjuka haha
vad skönt att snart ha teorin klar! Lycka till på prover i möra;)
Mia: jag skickar min *s*
/Ingalill
hahahah..jag kommer alltså inte undan….
*asg* inte en chans 
/Ingalill
Ha ha ha…..Kankse något vi borde införa här…sjukavdelningen där vi lägger upp det mest hemskaste bilderna på oss….

Jag kan lova er att jag har inte heller varit någon vacker syn på de sista veckorna. Håret står åt alla håll, kläderna ja tar på mig vad jag råkar hitta för stunden käns det som…..Försöker hinna med att dammsuga och diska lite i mellan samt bädda sängen där lakanen åker av från sängen i mellan. Bäddmaddrasserna ja som ligger halvt på golvet i mellan med oss över sig. Ja allt gör man liksom fast man inte får det hela fungera till 100% Känner mig i mellan som en levande zombie och är glad att jag just nu lever ensammed barnen… skulle skrämma iväg karlstackarn just nu bara genom att visa mig……

Ja om det nu skulle vara någon som skulle råka gå fel och hamna här först……
Ja jag har inte hunnit vara här inne mycket idag…Just nu håller barnen på att riva hela vardagsrummet…..det som bara fattas just nu. Ska snart ta barnen och lägga dem i sängen så att de ska sova. Imorgon ska Ibbe på dagis och jag och Anton till Vc.
Får se hur det blir resten ut av veckan nu…en dag i taget……
Just det Ingann…..Willys fyller år. De hade lite erbjudanden som man kankse kan nappa på såg jag.
Hoppas dina barn kryar på sig…….
Ja vi får väll se till att starta sjuklingarnas sexxia foto tråd…..Börja ni så får jag se om jag vågar mig fram…fast då skrämmer jag nog iväg alla från sajten
……..
Ju hur som helst så börjar ljud nivån bli för hög här nu med två som bråkar….
Då får vi nog sjutton lägga dom bilderna i en låst avdelning. Man är ju inte så grann i vanliga fall och det vore ju synd om ett foto på en själv skrämde bort framtida medlemmar… 
Hahahah..så sant så sponny..hahahah…
Ni ligger nog ganska bra till. För min egen del, mja… För några år sedan, på min förra arbetsplats, var det vid en fikarast en kvinnlig Medarbetare som sade att hon tyckte jag såg ut som en filmstjärna. Dum som man är så frågade man vilken då….
Hahahahah,,,men jag tycker han är supersööööt..hahahahaha
Pia: jaaa fixa en tråd för det *asg* Mias bild är den första vi väntar på *retas*
sponny: absolut en låst tråd! annars riskerar hela webben att krasha om jag sätter in ett kort;P
Gollum är så töt sååå… Du borde vara stolt att likna honom:)
/Ingalill
Hahhah..ingann. Då får ni väääänta på den bilden kan jag säga…hahahah…
#22 Men han är juuuu Sööööt
Neee nu ska vi inte ha några låsta rådar för sånna där bilder…..Lite roligt ska de ju ha som besöker sajten….eller….???
Ja Mia bäst du börjar fota….Tråden kommer innom kort