Lördag 2009-10-24
Ja då var det lördag igen. Detta betyder att det är helg. Ja vad kommer hända idag då hemma hos er?
Här blir det nog det där städningen…men ska först hinna sova några timmar kanse, fast jag känner nästan för att köra igång redan nu. (Men får tänka på grannarna, de kankse inte blir så glada om jag börjar flytta mina soffor m.m just nu mitt i natten)
Ja önskar er alla en underbar lördag…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ska krypa under täcket nu….Skickar en kram till er alla…..
Här vet jag inte vad det blir.. sovmorgon iaf eftersom klockan är mycket och jag är inte trött än 
Måste bara komma ihåg att ta fram köttfärs ur frysen så barnen kan få sin lasagnette i morgon:)
Ha en bra lördag allihopa!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja…Mia vi var ju igång
Måste själv till läkaren idag. Känns som lungorna ska hoppa ut mer eller mindre när jag hostar…..
Mia: ja, jag lyckades inte somna förrän vid 6 i morse *s*
Pia: Usch, det var så jag kände första veckan jag låg… Hoppas du inte har samma som mig! Det unnar jag inte ens min värsta fiende…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Nu så har jag varit väg och fått kordisson tabletter….Och de tog även ett prov på om det kan vara så att jag har svininfluensan.
God kväll! Minnan är nattad och jag slappar lite framför datorn. Åkte och hälsade på gamla-farmor idag och fikade innan vi stack och handlade. Och dagen avslutades med bio i soffan med popcorn eftersom hon istället för lördagsgodis frågade om hon kunde få en film. Och hon lyckades hitta Shreck 3 i en rea-back på Ica Maxi.
Ja här börjar minstingen bli lite seg….snart daxs för ham med att krama om kudden tror jag.
Härligt att ni bägge är på tillfriskningsvägen.