Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 16-övrigt
Läst 879 ggr
Mirjami-78
0

Tapesera och måla

För ett antal år sedan så tapeserade jag om i hallen. Sedan så kom renoveringen i badrummet och de förstörde en del ut av mina tapeter i hallen. Hade kunnat få nya tapeter där vilket jag tackade ned till då jag hade helt nya som jag själv hade kostat på mig. Nu har inte heller listorna kommit på plats vilket jag bad min ex om att göra många gånger.

Nu funderar jag att be min bror som går arbetslös att tapesera samt måla i hallen här och göra i ordning den helt.

Hur brukar ni göra med såndant här?? Något ni brukar göra själva där hemma??

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Jag vill helst göra sakerna själv:) Nu när jag har min arm så tar det tid men det kan det vara värt ibland.. Jag tycker det är jättekul att tapetsera och måla..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

sponny
0

För min del är det så att vill jag har något gjort så får jag göra det själv, kanske med lite hjälp och då mest för att jag vill lära mig att göra det själv. Så det har tapetserats, målats och det första jag gjorde när jag blev arbetslös var att riva bort den gamla korkmattan i trappen till övervåningen och slipa och lacka allt.

Mirjami-78
0

Jag försökte vid ett tillfälle tapesera här hemma själv. Ja det gick väll så där…..Men skulle jag ha att göra det hela tillsammans med skulle jag inte tveka.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool