Drömmar inför framtiden
Vad är dina drömmar inför framtiden? Är villa, volvo, hund osv. samt någon att dela det hela med? Eller är du nöjd med det livet du lever just nu som singel med dina barn?
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Den enda dröm jag har är ett litet torp med en liten trädgård:) Och tillräckligt med pengar så man slipper räkna kronor i slutet av månaden för att överleva!
Jag behöver absolut inte ha nåt överflöd eller lyx, då har jag ju inget kvar att drömma om;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Min första dröm är att min son ska få må bra och att han ska klara skolan.
Den andra drömmen är att jag ska få ett jobb så vi kan leva skäligt utan att behöva snåla och vända på varenda krona jämt.
Den tredje drömmen är att jag ska få min drömman. 
Ja min dröm är ochså att först och främst att barnen ska ha det bra och få en utbildning och bra i livet.
Ja sedan är det nog ochså att man ska hitta någon att dela livet med och kankse kunna köpa ett hus som ligger lite ute mot landet och slippa storstadsmiljön.
Att barnen ska få det bra är självklart den högsta drömmen men jag tolkade frågan som vad jag drömde om för egen del:) Det var därför jag inte nämnde barnen men de går alltid i första hand…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja det var nog så frågan var formulerad…men tror alla föräldrar vill sina barn det bästa…..