Lördag 2009-10-31
Ja då var det lördag igen då och månades sista dag. Ja denna helg är jag ju hemma hos mamma.
Vi har gjort lite saker och idag ska vi nog ut en sväng med barnen igen och sedan ska vi laga go mat och bara vara…..
Antin var iväg med några vänner på ett ställe där de kunde spela dataspel m.m
Jag var nervös att släppa iväg han eftersom jag måste ha ett öga på han men det gick bra ändå.
Ja önskar er alla en härlig lördag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon på er alla.
Hoppas ni sovit gott. Trots nästan fullmåne…
Den lyste in i mitt sovrum så fint så…
Idag händer det inte så himla mycket. Ska ner till gravarna när det blivit mörkt iallafall. Så rogivande.
Grannen ovanför fick besök igår igen. Så jag väcktes halv två inatt…hahahah…Lika kul varje gång. 
Solen skiner idag. Men kallt är det.
Kramar!!
Dagen börjar inget vidare..hahaha
Först spiller jag ut mitt kaffe…sen ska jag ner och tvätta. Då finns det inget tvättmedel kvar och knappt nåt sköljmedel heller för den delen. Då har grannen tydligen "lånat" av mej då. Det är bara han och jag som tvättar där nere.
Trodde man skulle få ha sina grejer ifred..men inte då.
Så jag ska sätta upp en lapp :"Låna gärna men lämna tillbaka!!"
Igår var jag barnvakt åt 4 yra höns *s* Kompisens 10-åring hade så högt socker igår så hon var tvungen att åka in till Örebro med henne så jag passade de andra 4. Som tur var så var det inte diabetes… Men risken finns att det kan bli det så nu måste hon hålla koll på sockret ett tag framöver. När man har gluten är det visst lättare att utveckla diabetes hade läkarna sagt.. Och dessutom har min kompis diabetes så flickan är i farozonen:(
Annars var här lugnt… Var till minneslunden och tände ljus, hjälpte Rub att göra smörgåstårta o sen var det inte så mycket mer:)
Idag ska vi bara ta det lugnt iaf:)
Mia: I flerfamiljshus ska man inte lämna sina medel kvar i tvättstugan 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Mia…Ja det där med grannar……Inte alltid det roligaste speciellt om de tar ens tvättmedel.
Just nu så sitter jag på Innovatum i Trollhättan. Nohab har legat här en gång i tiden. Nu finns det istället en massa annat man kan pyssla med här. bla. har det datorer och internet som jag sitter vid nu.
Är lite orolig för Anton. Han är fortvarande väldig trött….Sover väldigt mycket och hostar lite igen. Blek är han med. Får se imorgon hur jag gör med han. ev. blir det en besök hos doktorn. Vågar inget riskera då han har hjärtfelet med.
Ingann: Ja då har du haft fullt upp då igår
Kommer logga ut om en stund….Ja får se hur mammas data vill sen när vi kommer hem till henne senare idag.
Ja hur som helst så önskar jag er alla en härlig lördag….Och skräm inte hjäll varandra nu bara, ni som ska srämmas…..