Tisdag 3/11
God morgon alla.
Inatt har jag inte mått bra alls. Legat med två täcken och ändå haft frossa, värk i kroppen och ont huvet.
Känner mej ganska avslagen och febrig.
Hoppas att det gick bra för Anton igår Pia.
Ännu en dag utan pengar. Hur 17 ska detta gå??
Kramar till alla
Hahahahh..MÅSTE berätta.
Ni vet mina persienner. De har ju inget fäste och har trillat ner.
Nu ringer persienngubben. Och gissa vad han heter?? Hahahahah..
(…. ……)!!! hahahahahahah…jag trodde jag skulle dö.
Mia….hi hi hi ja ett bra man ha ha ha…….
Ja nu så har Anton blivit undersökt. Igår först och sedan var vi och lämnade ett blodsocker prov i morse. Allt var ok och de hittar inget, men antagligen är det så att han är så här tagen efter infektionen som han har haft så nu är det bara vila som gäller för han.
Nu är det snart frukost här…..Vi han inget äta och Anton fick inget äta i morse före provet.
Ja så nu är det bara vara hemma och ta det lungt. Körde igån tvättmaskinen för har ju inga rena kläder just nu…..För allt har varit som det har varit på det senaste tiden.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Vad skönt Pia att det inte var nåt allvarligt. Ta det nu bara lugnt så ska du se att han blir bättre.
Hahahah…(…. ……) blev skitsur när jag väl fick tag på han. Jag ringde och ringde nästan genast efter att han ringt. Men då vart jag och körde sonen till skolan.
Så när han svarar så är han putt som f*n för att jag inte hade svarat.
Men jag sa till han att jag kan inte bara vara anträffbar så där med en gång. Jag har ett liv jag med. Och dessutom så var det upptaget hela tiden i din telefon.
Då blev han tyst.
Jag tände på alla tio!!!
Ha ha ha…Ja den där (…. …..)får ju ta hänsynd till att man ochså har ett liv….Ska han nu fixa fästen m.m där?? Ja ett väldigt roligt namn och ha det där yrket…..
Neee men liksom du hade ju försökt ringa han och svarar han inte då så kan du ju liksom inte sitta fastklistrad vid telefonen. Lite hänsyn får de ju visa….Så är det bara.
Nu ska vi snart krama om kudden här…..Hela högen. Frukost har vi fått i oss och det kändes bra
För hela högen var vrålhungriga.
*suck* Jag försökte krama kudden…men då ringer hemtelefonen.
Skiter i den och försöker somna om. Då ringer mobilen. *suck*
Får gå upp och kolla. Då är det persienngubben. hahahah.
Då helt plötsligt kunde han komma igen och kolla.
Vad är det med gubbarna???
Men så är det alltid. Jag har jättemånga försäljare odyl som håller på att ringa här. Har anmält mej till NIX men det tar ju ett tag innan det träder i kraft.
Så försöka sova bort sin sjuka går inte tydligen. 
Jaha persienngubben i farten…..Ja kunde du inte säga att jag orkar inte att du kommer hit just nu!!! Han kunde ha ring tidigare och kommit…..
Lika bra att persienngubben få fästa upp persiennerna ordentligt..hahha..
Då kan jag rulla ner i sovrummet med sen.
Men ett enda j*vla fel ord han säger så hugger jag. Jag är på det humöret idag..men det är hans fel när han bröjade redan på morgonen och skälla på mej.
Ja han borde ju tänka efter var han säger.
Nu ska Pia gå och lägga sig och krama om kudden en stund. Inte många som är här…
Hallåååå var är alla….Ja hoppas ni dyker upp lite senare allafal.

Nu är jag här efter att gubben vart här och hängt upp mina persienner…Hahahah..Det var en slibbig en det.
Men nu är det fint igen. 
Undrar vad hans son heter. Bättre Fäste? hahahah…
Sonen och jag har skrattat åt detta hela dan. Låter som ett dåligt skämt…
B. kommer att skratta ihjäl sej när jag berättar ikväll..hahahah
Här är det febrigt idag… Har legat fullt påklädd med 3 täcken och filt men ändå frusit inatt:( Nu har jag varit väl mycket sjuk tycker jag!
Mia: Jag tror inte man får skriva ut namn på nån här… (även om det var ganska komiskt) Tror det går under PUL…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Aj f*n….det har jag inte tänkt på…tar genast bort det.
ingann..du har legat som jag då. Fryst hela dan och var konstig. Men det kan nog vara så med att jag inte fått nåt kaffe idag. Slut och har inte råd att köpa…snyft.
Mia: jag tänkte precis detsamma när jag läste hur du mått *s* vi har ju knappast kunnat smitta varann genom nätet haha
usch.. utan kaffe skulle jag inte klara mig…
/Ingalill
Hahah..säg inte det…kan smitta genom skärmen..hahaahah
Näää..jag klarar mej knappt heller..men vad gör man. Förbenade a-kassa. 
Tur jag ska till B ikväll. Han bjuder alltid på kaffe…och annat..hahahah
haha bara kaffet är värt att åka bort för 
/Ingalill
Inte enkelt det här med ekonomin. Fk sitter inne med minst 20 vab-dagar jag ska ha utbetald med de har inte kommit än. Känner jag dem rätt drar de ut på tiden så länge de kan fast de har alla papperen som de ska ha.
Ja tur du blir bjuden på fika Mia……Jag hoppas att det hela löser sig snart. Kan du inte få från soc. under tiden??
Pia. Socialen hade minst 10 dagars handläggning, sa hon.
Så tidigast måndag nästa vecka kan jag få ett beslut..sen tar det ytterligare nån dag innan man får pengar.
Livet är surt…
Men kan de inte skynda på det hela lite?? Jag skulle ringa upp dem och fråga och säga som det är att nu är det inte mycket kvar vi kan knaga på här hemma om vi inte ska ta väggarna.
Man ska ju inte behöva gå runt och vara utan mat. Hoppas det löser sig….Vet hur man känner sig.
Mi och Ingann ni får krya på er. Ingann dra dig inte för att söka läkarvård. Kan det vara så att det är fortvarande svinfluensan du har??
Mia: Går det inte att få akutpengar till mat? Äta måste man ju göra…
Pia: jag tror att det bara är nåt tillfälligt nu.. jag har ju varit bra några dagar emellan.. Jag fryser inte lika mycket idag som igår så det kanske räcker med täckena och filten i natt 
/Ingalill