Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 484 ggr
Mirjami-78
0

Fredag 2009-11-06

Ja då var det fredag igen då. Vi närmar oss helgen. Ja vad kommer hända hos er idag??

Här funderar jag på att möblera om i vardagsrummet. Får se hur det blir med det hela.

Önskar er alla en undebar fredag och hoppas ni får en bra dag!!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

sponny
0

Planen är att jag ska lägga sista handen vid badrummet på skolan, besöka min praktikplats och sedan hämta Mathilda. Vi får väl se hur det går. Ni får ha en bra dag så ses vi senare.

[mia-38]
0

God morgon.

Fick papper från AF idag och min förra arbetsplats har avbrytit ett avtal de inte fick göra vid denna tiden egentligen. Jag skulle alltså fått vara kvar till slutet på december.
Står oxå att min arbetsgivare vart svår att nå under denna tiden..hahaha..Undrar varför….
Ska ha möte snart med de och då ska jag ifrågasätta den egentligen anledningen till varför jag fick gå. Och varför de ville bli av med mej så snabbt. Jag är förbannd nu ska ni veta.

Annars idag så händer det inte så mycket.
Vädret är trist och grått.

Kramar!!!

[mia-38]
0

Läste papprena igen. Chefen inne i Kalmar kunde förlängt min anställning ett år till. Men tydligen så ville inte min chef här i Nybro det. Hmmmm…

Väntar med spänning för tid till mötet. DET ska bli VÄLDIGT intressant.
Hahahah..
*hornen växer* Cool

Mirjami-78
0

Sponny…..Förvånad Är du vaken den där tiden vaje dag?? Menar 05.15……Ja för mig kan det funga gå upp den tiden ibland men helst ligger jag kvar så länge jag kan. Mina pappa gick alltid upp vid 05.00

En gång så hade han hämtat mig och Anton mitt i natten från sjukhuset med och sov inte många timmar men uppe var han ändå och pigg. Jag frågade han hur orkar du?? Så fick jag svaret jo men dlir en vana fungerar bra.

Jooo jag kommer nu riva här i mitt vardagsrum. Vilket innebär att jag snart bär ut min data till köket där redan min teeve står på köksbordet. Ibbe hälsar han mår bättre idag…men gillar inte att man ska riva vardagsrummet. Jag ska möblera om helt enkelt. Vet hur jag vill ha det så det är bara att bära och dra i möblerna m.m….Ja såom jag inte syns till på några timmar så vet ni vad jag har för mig. Måste få ordning på datan till ikväll…så senast då ska jag vara klar.

sponny
0

Jodå, klockan ringer kvart i 5 och jag kör härifrån mellan halv 6 och kvart i 6. Det är tiden jag går upp när jag pluggar i alla fall, sover gärna lite längre när jag är ledig.

Lycka till med ommöbleringen.

Mirjami-78
0

Sponny: Ja då är du uppe med tuppen verkligen. Jag klagar när jag måste gå hemifrån run 6.30

Ja nu så är det klart, ja om några timmer kankse. Har fått det mesta på plats där det ska stå allfal. Nu är det en himla sortering bara kvar. Bokhyllan ska torkas ur m.m Ja men så småningom så blir det klart. Barnen river mer eller mindre det jag får klart….Obestämd Ja hjälpa till kan de inte heller…ja det är nog typiska barn dessa två.