Lördag 2009-11-07
Ja då var det redan lördag. Dagarna försvinner. Inte mycket ljus på dagarna så man vet inte nästan längre om det är dag eller natt….Men allt har sin tid. Snart är denna mörka tiden förbi och vi går mot våren igen.
Ja jag fortsätter med städningen här hemma. Vardagsrummet är ja nästan färdigt nu. En del saker som ska slängas.
Önskar er alla en härlig lördag!!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon. Inte mycket planerat idag annat än att byta till vinterdäck och att handla lite lördagsgodis. Så det kommer nog att bli ganska lugnt idag.
God eftermiddag på er!!!
Mia vilken söttnos du har där hemma…..Får jag låna den?? (Ibbe är gillar djur så risken blir att du inte får tillbaka han
)
Sponny: Ja det kankse är bra att byta däcken nu, för här vet man inte när det kommer snö. Vi har just idag ändå plusgarder fast det såg kyligt ut.
Ja här blir att tvätta och städa. Ja jag städar och barnen stökar ner ….Hi hi hi Ni skulle se Ibbe med sina leksaker som han hälde mitt på det nystäda golvet inne på vardagsrummet och så väldig nöjd ut.
Ja ska snart tvätta fönstret i vardagsrummet….och ta ner gardinerna. Ska göra en lite ändring på dem sen……
Någon som behöver städ hjälp??? Energi fins här

Kikar in en sväng här. Inte mycket som har hänt här. Ja det är ju helg och allt så antar att de flesta är upptagna med annat.
Ja jag har letat upp en gamal vän som jag hade kontakt och lärde känna för många år sedan. Ska skicka han ett sms och höra efter hur han har det.