Söndag 2009-11-08
Ja då var söndagen här. Ja tiden bara försvinner.
Vi har suttit på jourcetralen inatt. Anton hade ont i bihålerna, men det visade sig att det var ena örat som det hade blivit hål i och ja där fans en massa var. Så det belv en pencelinkur till.
Ja vad kommer hända hos er denna söndagen??
Hoppas ni får en bra dag…Kram på er.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Sov hos särbon inatt så jag har nästan nyss kommit hem.
Tyvärr blir det inget mysa på morronen med honom, måste hem och ta hand om djuren.
Men älsklingen lämnades kvar i den varma sängen.
Vi har tid på oss.
Ska försöka hinna undan lite här hemma och samla ihop alla barn å så.
Ha en bra dag alla!
God morgon på er.
Jag har nyss kommit hem från min vän…
Han ville jag skulle stanna över natten och jag var ju inte nödbedd..hahaha..
Idag ska jag åka hem till min kära pappa och gratta han på Fars Dag.
Sen klockan 16 ska jag kolla reprisen på Bonde söker Fru. Får inte missa..hahaah.
Pia..Hoppas Anton blir bra snart.
Kramar!!
Pia - hoppas att det räcker med penicillinet och att Anton blir bra snart.
Här blir det en lign slappe-dag. Jag och Mathilda har ätit frukost och myst på soffan och läst sagoböcker. Vi kommer kanske att baka lite pepparkakor idag (på hemgjord deg) om vi känner för det och orkar innan hon ska till sin mamma.
God eftermiddag…..
Ja det är farsdag idag och vi tänkte fira den, utan några pappor men jag kom tänka på att tårta kan man ju alltid äta ändå
……Ja hade jag haft en man i huset hade han fått precenter helt klart!!!
Ja så nu snart ska vi iväg och hämta ut medicinen….och jag hoppas detta ger sig nu.
Jaha Mia så du sov över
Mammzing…ja du verkar ha haft fart redan från morgonen
Sponny…Hemmagjord deg…ja det är nog det bässta tror jag….Hoppas ni hinner med pepparkakorna.
Sedan så säger jag nu till alla pappor här NI FÅR HA EN BRA FARSDAG!!!
Blev inget pappa idag. Han är sjuk. Han tog vaccinet i veckan och han tror att det är av den. 
Ja Pia…jag sov över..fniss. Vart meningen jag skulle åka hem egentligen och sova över en annan gång. Men det blev så sent så han sa att jag kunde stanna.
Vi satt och sjöng till Singing Bee..hahahaha..Det var skitskoj. 
Så jag har inte sovit så mycket inatt. Han har snarkat! hahahah Rätt i örat på mej. 
Hi hi hi Mia…ja han visar sina "dåliga vanor nu" He he he….så du kan veta om dem i förväg.
Har nu sökt upp en gammal vän. Skrev med han på msn….Han är jätte go….
Mia du skulle se barnen här i mellan när de sjunger…Hi hi hi i fjärjkontrollerna….Ja dem ha de som mikrofoner här hemma..
Du får göra som jag Mia…köpa tårta ändå. Ja lite gott kan man ju få äta ändå…..
Mia…det där med vaccinet och att man blir dålig ut av den har jag hört från flera så det kan nog var det.
B och jag käkade smörgåstårta igår…mums. 
Får räcka med det för denna helgen..fniss.
Joo…man kan nog bli sjuk av vaccinet. Läste på en löpsedel förrut idag. En hade tagit vaccinet men fått svininfluensan ändå.
Hmmm? Då börjar man ju undra.
Hahahah..kan tänka mej att pojkarna har kul. Det ÄR kul att sjunga med..hahah…
Vi skrattade så tårarna nästan rann igår. Det är så underbart att vara med han. Samma sjuka humor.
#8 Det är härligt när man kan ha så roligt.
Ja nu har vi hämtat ut medicinen och ska börja ge han det ikväl….Vi köpte sallad och en liten tårta. Ibbe fick mat från Macdonals….han äter inget som är grönt.
Hoppas att medicinen hjälper snabbt nu på Anton.
Ja ibland händer med att vi går till MC Donalds…men det är sällan.
Äter inte Ibbe ens gurka eller nåt sånt?
Mia när vi var på Borås djurpark så la de sallad m.m på hans kebabtalrik…..Ja lovar han ylade saäker i en halvtimme fast vi vuxna tog bort det…..Nej ingen gurka äter han heller. Han brukar super kolla maten och finns det något på pekar han direkt på det.
Han kan äta frukt…då är det banan päron och ev. äpple som gäller när han är på de humöret.
hahahah..Det var värst.
Men hoppas att han ändrar sej. Så han kan äta liiite grönsaker iallafall. Emil gjorde inte det heller när han vart mindre. Men nu äter han gurka, sallad och tomater.
Ja men detta hela är han pappas fel. I början åt Ibbe nästan allt….men pappan visade han att du ska bara äta kött. Grrrr….Jag sa ifrån men ja det blev som det blev.
Idag så frågade jag Ibbe var är pappa när vi diskuterade ang. farsdag…Ja då svarade Ibbe…pappa är ute och köper. Just det hans pappa brukade säga till han när han gick..pappa ska bara ut och köpa cikaretter.
Just nu äter jag jordgubstårta…..och firar farsdag!!!
Vad gott med tårta! Här har inte firats farsdag sedan min pappa gick bort:(
Men jag ska tänka på att göra en tårta nästa år iaf:) Då kan vi ju tända ljus för pappa och äta tårta ändå;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja Ingann man ska kunna fira det ändå. Det gjorde vi. Tycker inte det spelar rol om vi har en pappa i huset eller inte…