Måndag 2009-11-09
Ja då var det måndag igen då. Ska snart lägga mig tänkte bara skapa denna tråd.
Önskar er underbar måndag…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God natt Pia 
Här är det sängen som hägrar också…
Hoppas alla får en bra måndag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God morgon och HEJ ingann. Har saknat dej här i helgen.

Idag ska jag tvätta. Försöka få henne på socialen att betala ut mina pengar. Hyran MÅSTE in denna veckan.
Börjar få panik.
Ska försöka få upp sonen nu så han kommer iväg till skolan.
Ha en bra dag alla.
Kram.
Tack Mia:) Jag har varit här och läst men inte haft ork att skriva…
Nu hoppas jag kunna må lite bättre så jag orkar med livet igen 
Det jag längtar mest efter nu är en kopp riktigt kaffe men det får vänta nån vecka till… Jag vill inte störa magsåret än, utan får hålla mig till min chokocappucino som är det närmsta i kaffeväg magen klarar just nu 
/Ingalill
Jag vet hur det kan vara ingann. Man orkar bara inte skriva ett ord.
Energin finns liksom inte där.
Men glad att du är tillbaka. 
Jag kan heller snart inte dricka mer kaffe. Kaffet slut och inga pengar i sikte än. *suck*
Du får komma hit och dricka:) Jag har 5 paket i skåpet o kokar bara när jag får besök *s*
/Ingalill
hahahah..ingann…Jag kommer på studs..hahah. 
Mia: haha gör så:)
Nu har jag varit på promenad med 2 av mina odågor:) Så här la de sig efteråt:
/Ingalill
Ingann…..Gud vilken härlig bild. Dem där vill jag ha hemma hos mig
Ja jag säger med härligt att du är tillbaka
….För man liksom saknar er här då någon är inte här ut av någon anledning…..
Jag var och handlade på willys. De har billig korv med bröd igen…Ja 5 kr påse med bröd och 5 kr för korven. Brödet köpte vi så jag tänkte koka potatismos här hemma samt ha korv med bröd till det. Sedan så tycket Ibbe att vi skulle köpa pepparkakor….ja de fick de ju och nu är den burken slut. Ja lär ju inte köpa det igen…..eftersom de inte klarar av att ta bara en eller ja några och inte hela burken.
Ja och pengarna börjar ta slut här med…men vi har frysen fullt med mat så svälta lär vi ju inte göra. Ska spara slantarna jag har till på helgen. Sen hoppas jag Fk gör snart sin utbetalning till mig.
Jippiiii jihuuuu Fk kommer göra en utbetalning imorgon till mig ja på alla de dagarna jag skikade in förrut. Nu så skickade jag in fem dagar till idag som jag ska ha betald för….
Nu har vi ätit mat. Alla var nog rätt så hungrika, för maten smakade verkligen gott.
Pratade med mamma. Hon tvättade…..Ja men hon lever ju ensam allafal så det blir inte så mycket tvätt.
Ibbe tittar på Simpsons och sa han titta bebis kör bilen….Hi hi hi. Sedan har han lärt sig fula ord som F¤n…..Ja jag är helt oskyldig.
Så ni skulle höra när något inte går som han vill och så hör man han säga f¤n….Hi hi hi ja kan inte hålla mig för skratt.
Pia: Vad skönt att du äntligen fått dina pengar:) Jag hoppas CSN skyndar på handläggningen av min ansökan om extrabidraget också. Här är pengarna redan slut och över en vecka kvar till nya
Tur att vi har mat hemma…
Mina älsklingar var så söta så jag var tvungen att ta kort på dem när Tut kikade över kanten och följde mig med blicken;) Ibland tror jag att jag har 2 hundar för Tut uppför sig oftast som en hund haha
/Ingalill
Ingann…..Han har kankse blivit det då han har sälskap ut av en hund eller ja fått de beteendet. Han har inte börjat skälla än???