Jobbigt
Just nu känne jag att det är super jobbigt att vara hemma, med sjukt barn. Ja städningen är jag mitt i. Gardinerna måste upp osv. Men känner bara just nu att sitta innaför dessa väggar ja halva veckan till är blahaaa….
Har någon förslag på vad man ska hitta på??
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jadu Pia. Jag har samma problem med att hitta på nåt.
Men jag har iallafall tänkt att anmäla mej till gymmet i simhallen denna veckan. Måste börja med nåt. Visst..det kostar 179 kr/månad. Men so what.

har nyligen vabbat en vecka för dottern bröt benet, städa o tvätta var vad jag gjorde, och ringde en massa samtal som inte blivit av som jag behövde ta i tu med, planterade om ett par blommor,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja här blir det ochså att städa kommande dagarna. Ja hoppas att jag kommer iväg till jobbet snart igen.

visst klättrar man på väggarna efter ett par dar,,,beroende på hur sjuk barnet är så kan det ju va tillfälle att pyssla o umgås ihop för en gångs skull,,,hinner vi aldrig med känns det som, vi dammade faktiskt av monopolet här en av kvällarna,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja man blir ju lite rastlös…Nu har jag ju varit hemma under en månad tid till och från….Kaos i mellan här med allt för barnen river fram mycket men nu ska jag få ordning på det hela.
Pia: Din mamma kan inte komma nån kväll så du får avlastning och kan gå ut och hitta på något som får dig att tänka på annat? Förstår att det tar på krafterna att vara hemma, gå och jobba en eller 2 dagar så är nåt av barnen sjukt igen.
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann: Ja fast då får det nästan bli en helg. För det tar en timme med tåget hit och sedan buss/spårvagn så ja det blir väldigt spring. Men ska höra efter med henne om hon kan komma någon helg.
Nu kommr hyresgästföreningen ha en resa till Ullared i slutet av nov. och de ska jag försöka åka med på.
Pia: Det lät som en bra idé:) Ullared skulle jag också vilja åka till… Det brukar gå bussresor härifrån ett par gånger om året så man kanske skulle satsa på det till våren:)
/Ingalill
#8 Åk med om du bara kan. Om inte annat så får man lite tid för sig själv och shoppandet. Ja man är ju barnfri då en stund allafal. Anton går jag gärna på bio med men tyvär så får han ju inte se alla filmer än pga. sin låga ålder. Men det är ju klart någon gång så måste man hitta på något….om inte annat så åka til Ullared. För man får inte helt glömma bort sig själv,
Pia: nackdelen är ju att det är så långt till ullared härifrån.. tror det är ca 35 mil härifrån 
/Ingalill
Ingann: Ja det är en bit men då får du ju en stund för dig själv i bussen med om det är buss du kommer åka. Ta med en bok eller fika och en kudde. Sov eller läs eller gör något annat och var bara dig själv. Ja så brukar jag göra när jag vill koppla av och åker någonstans.