Ens hem
Vad gillar du för möbler m.m??
Ska det vara begangnade saker eller ska det var det vara något som är väldigt inne….Eller ja kankse något mitt i mellan?? Vissa gillar ju antika möbler m.m
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Förr har jag alltid haft begagnade men nu har jag faktiskt bara affärsköpta möbler! Jag köpte soffgrupp och sängar när jag fick retroaktivt på min sjukersättning och köksbord + matsalsbord sparade jag ihop till när jag flyttade till den här lägenheten där jag äntligen fick plats för matsalsmöbler;)
Men jag har ingen speciell stil.. Ångrar att jag inte köpte en grå soffa bara.. den är blå och resten utav möblerna i vardagsrummet är grå och vita…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja jag har för det mesta nya möbler eller nästan nya allfal. Bokhyllan fick jag av min bror när jag flyttade hit för ca8 år sedan men den är helt ok så inget fel på den. Nya sängar har vi….och köksbordet köpte jag i somras samt stolarna.
Mia…det är fint.
Jag köpt en runt köksbord med fyra väldigt stabila stolar från Ikea i somras. De jag hade innan hade jag i ca ett års tid. Stolarna sprack hela tiden. Andra dagen jag hade dem gick första stolen sönder. Ändå betalade jag 4000kr för hela gruppen.
Jösses Pia. Liiite länge ska det väl hålla för det priset.
I helgen ska jag sätta upp mina gardiner i hela lägenheten…ska bli kul att se resultatet sen.
Ja man tycker ju att det ska hålla. Gubben i butiken sa bara när jag klagade att ja du har ju inte direkt köpt det dyraste vi har…..Fattar inte ens att det ska ha någon betydelse vad man betalat för varan så ska den ju hålla. Ja hade jag vetat om detta så hade jag ju direkt åkt till ikea och köpt de andra möblemagnet.
Ja här blir det med hänga upp gardiner bara jag ska förkorta dem först.