Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 2114 ggr
Mirjami-78
0

Tisdag 2009-11-10

Ja då var det tisdag igen då. Ja när måndagen är förbi så går veckan fort tycker jag. Ja blir hemma idag…..Sedan ev. på onsdag ska jag jobba igenSkrattande

Idag så får jag utbetalning från Fk gällande mina vab-dagar…äntligenGlad

Ja hoppas ni får en bra tisdag!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan inte sova som vanligt… Ska till bup på morgonen så jag hoppas jag vaknar tills dess…

Ha en bra tisdagallihopa!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

sponny
0

Lugnare mornar nu under praktiken. Klockan är 20 i 8 och det är ingen panik att sticka än. Det är annat än halv 6 det. Skrattande Så här har man till och med hunnit dricka kaffe och äta en macka innan avfärd.

ingann
0

Inte illa sponny:)  Här börjar det bli riktigt pömsigt nu eftersom jag inte lyckats sova i natt och om en timme går bussen till bup…

/Ingalill

[mia-38]
0

God morgon på er.

Idag ska i har utvecklingssamtal i Emils skola. Vet hur det kommer att låta..:-(

Hoppas på pengar idag..men risken är väl ganska liten.

Kram till alla.

ingann
0

Lycka till Mia!

Jag ska lägga mig på soffan och vila en stund… De ringde nyss från bup och ställde in för psykologen är hemma o vabbar…

/Ingalill

Mammzing
0

Så skönt ingann, en liten tupplur!
Får besök av sotaren idag. Hahaha!
Ska jobba och sen beställa hö.
Ochså försöka få tag i min läkare och se vad som hänt med mina piller.

Sen är det det vanliga, mat och sånt.

Hoppas du får pengar mia-38
Det vore väll skönt!

Ha en bra dag alla!

[mia-38]
0

ingann…ja passa på att sova nu.

Åhhh sotaren Mammzing..hahahah De brukar ju inte ha vett att hålla rent efter sej,,,hahah

Mjaa…jag får nog inga pengar idag heller.
Ska det ta över 14 dagar för socialen att betala ut???? Obestämd

[mia-38]
0

Sköööönt Pia att du får dina pengar från FK idag.
Skrattande

ingann
0

Mammzing: Sotaren haha såna har vi fått nog av Tungan ute

Kims pappa är sotare *s* Hoppas du inte bor i Enköpingstrakten så det är han som kommer Flört

/Ingalill

Mammzing
0

Har blivit beskylld för sotaren förr…
Min äldsta och jag brukar skoja, hon är blond och blåögd, hennes syskon tvärt om.
Hade en blond och blåögd sotare tidigare.

Ha, ha!

ingann
0

haha o jag skulle gärna förneka att det var sotarens om jag bara kunde, men tyvärr var det ju han som var den skyldige även om det inte var under "tjänsteutövning" Flört

/Ingalill

Mirjami-78
0

Ingann hoppas du fick vila en stund….

Mia Hoppas det går/gick ändå bra på skolan.

Mammzing….Akta dig för sotarenFlört

Sponny skönt att du får lite sovmorgon nudå.

Ja morgonen började här med att vaknade ut av att någon står bakom min dör. Ja de rinde på dörren. Jag vaknade ju ut av det men fattade inget så kom ju inte upp så jag vet inte vem det var men klockan var inte mer än 7.30 Ja rätt så tidigt på morgonen tyckte jag. Gick allfal up en sväng. Ringde mamma och pratade med henne en stund. Sedan blev det sängen igen….. Ibbe vaknade en svänd med så han la jag mellan mig och Anton. Ja alla tre i samma rum och i samma säng fast de har sitt rum.

På Efterlyst visade de om en ev.vådltäksman som härjar här i Gbg. Han går runt och knackar dör och erbjuder sex för kvinnorna som öppnar. Stöter han på en man ber han om ursäkt och säger att han gick fel. Ja han har inte än varit i detta område men ja men vet aldrig.

Ja så vad ska vi hitta på idag då…ja det blir inte så mycket. Tänkte jaga efter en pyjamas från lidh till Ibbe om de har kvar dem så klart. Allt köps upp så fort alltid här så man får stå först bakom dörren om man ska ha något.

ingann
0

Pia: Än har jag inte lyckats somna… Sitter o gäspar hela tiden men precis när jag var på väg att somna så började Våra bästa år, så jag blev klarvaken igen…  Sen ville Rub ha lunch o nu väntar jag på reprisen av Glamour som jag missade igår Flört

Hua med såna karlar lösa i stan Obestämd Dyker han upp vid dig får du ropa inåt lägenheten som att du ropar på din man eller nåt… Kör med: Leif, vill du ha sex med en främling? haha Då försvinner han nog Tungan ute

/Ingalill

Mirjami-78
0

Ingann ska göra det om han skulle råka komma bakom min dörr. Brukar inte öppna dörren här när jag inte till 100% vet vem som ska komma. Ja är lite rädd ut av mig sedan så är det så ofta ungarna på gården som springer runt här och ringer på portelefonen när inte föräldrarna är hemma och de vill in, så har slutat att bry mig när någon ringer på portelefonen helt enkelt.

[mia-38]
0

Sådär ja…nu har vi vart på möte. Kan ju säga att det ser inte ljust ut alls för sonen i skolan. Han är apatisk och bryr sej inte. Rynkar på näsan
Han och jag var och pratade med syo-konsulenten efteråt och hörde om man kan anpassa efter just de ämnen Emil vill och behöver läsa till det jobbet han är lovad.
Så det får vi reda på på fredag om de godkänner det. Hoppas verkligen på detta då vi inte annars vet vad vi ska göra.

Mamma kom upp en sväng med gardiner…

Och ikväll ska jag till B igen…Tungan ute

Mirjami-78
0

Ja här har det börjat snöa nu, men ingen som lär ligga kvar för det är så blött ute. Ja så snö som smälter på en gång. Vi ska snart ut en sväng i "ovädret" Ja lite frisk luft skadar inte helt enkelt.

Hoppas du får det bra hos B Mia!!

[mia-38]
0

Snö Pia??? Nä fy…det kan ni behålla där uppe..hahhahah

Jag har det alltid bra där…fniss. Tungan ute

Mirjami-78
0

Men Mia….tänkte trolla med min stav här lite och skicka över det hela till er nu…..Ja du och B och snöflingorna med tända ljus och varm filtTungan uteFlört

[mia-38]
0

Ja trolla lite för oss gumman.

Myyyysigt..Tungan ute

Mirjami-78
0

Japp…ska se här…ska bara fungera ut vart jag ska skicka er….Kankse till Rovaniemis is hotel??Tungan uteFlört

[mia-38]
0

Ishotell??? NÄÄÄÄÄÄ! Förvånad Skicka oss på en lyxkryssning ner till Caribien..hahahah

Mammzing
0

Jag vill också till Karibien…..

Mirjami-78
0

Hi hi hi…..Neee skicker er till ishotellet på Rovaniemi med levande ljus m.m Mammzing hänger med antar jagTungan uteFlört Karibien….Nja ska se var trollstaven säger om det hela…..Flört

[mia-38]
0

Men Pia…hahh..tycker du vi behöver kyla av oss eller..hahahahah

Flört

sponny
0

Sovmorgon sade jag ja…  I övermorgon ska vi träffas och samåka till jobbet klockan halv sju, vilket innebär att jag måste köra härifrån halv 6. Tidigare än när jag gick i Växjö. Moahahaha!!Tungan ute

Mirjami-78
0

Sponny…ja då får verkligen gå upp tidigt.

Jag har varit och shoppat. Fyra st tröjor för 362 kr. Ord. pris 1107 kr….Ja så lite skilnad. Ja annars hade jag alldrig köpt dem. Ska iväg och jobba imorgon så ska lägga mig och krama om kudden strax här. Tid för det ena.

sponny
0

Ingen stor skillnad, tidigare kunde jag köra kvart i 6.Tungan ute

Låter som ett klipp på de tröjorna. Närmaste jag kommer det är ett par arbetsbyxor i fredags för 299 kronor: Kostade tidigare 799. Sånt gör en glad. Skrattande

Då får du sova så gott!

Mirjami-78
0

Sponny: Ja man blir ju glad när man får "lite" rabatt…Ja du får sova så gott med. Och hoppas det är bra väder imorgon på morgonen när ni ska köra…Kan ju vara jobbigt så här på vintertid.