Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 1005 ggr
Mirjami-78
0

Hur lever du?

Tänker på detta hur man lever. Tar du dagen som den kommer och lever för stunden eller försöker du ha framförhållning?

Gillar du göra saker spontant?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Just nu tar jag dagen som den kommer. Nästan timme efter timme om jag ska vara ärlig…fniss.

Annars gillar jag att vara spontan. Planerar sällan. Men visst…behöver man planera så gör jag ju det.

Mirjami-78
0

Jag jag gillar ju vara spontan. Hade en vän som aldrig kunde vara det. Det var för jobbigt helt enkelt…Ja och hon kunde aldrig göra något utan planering. Det är ju det som är det roliga att ibland kunna göra saker helt spontant.

Sedan har man ju även inplanerade saker som ex. läkarbesök m.m och de får man ju då försöka följa.

ingann
0

Jag skulle aldrig klara av att planera mer än en vecka i förväg. Det enda jag planerar tidigare är semestern eftersom jag vill beställa tågbiljetterna 3 månader i förväg när de är som billigast.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ja det där med sem. får man verkligen ha framförhålning om man vill komma billigt undan.

Mammzing
0

Med djur, liv på landet, särbo med strulbarn och sen mina 4 egna barn mellan 18-26 år, ett par jobb, en svärson och ett barnbarn så kan man inte planera.

Inte med det sagt att jag lever vind för våg.

Mirjami-78
0

#5 Ja kan förstå att du får ta dagen  lite som det kommer……