Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 819 ggr
Mirjami-78
2009-11-18 15:19
0

Kläder

Kläder och skor brukar vara dyra. Var brukar du köpa dina kläder och skor till dig själv och till dina barn?

Väntar du gärna till rean kommer och sparar så mycket du kan inför det?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mirjami-78
2009-11-18 16:01
0

Nu ska jag åka til Ullared den 5 dec. men kommer inte köpa så mycket kläder där utan mest blir det nog att jag handar julklpppar m.m

Jag går gärna på rean som är mellan nyår och julen men inte alls så ofta nu som jag gjorde tidigare.

ingann
2009-11-18 17:32
0

Jag handlar mest på rea… Ska jag till Ullared nån gång så ska jag spara ihop pengar så jag kan handla kläder där för det säjer alla är jättebilligt:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
2009-11-18 17:40
0

Inte så ofta jag handlar kläder. Men till sonen blir det på Dressman…och sen köper vi tröjor på marknader..sånna där med hårdrockstryck på.
När jag handlar blir det kanke på Lindex och Kappahl. Händer att jag handlar på postorder med.
Men jag ser till att det inte kostar skjortan. Huvudsaken är att det jag köper till mej att jag tycker det är snyggt och att jag kommer att använda det.
Likadant för min son.
Skor köper vi på Skokällan. Billigt och bra.

Mirjami-78
2009-11-19 00:36
0

Ingann: Vissa saker är billigare på Ullared, men jag tycker de har höjt sina priser på vissa varor som kostar nästan lika mycket som i vanliga butiker som ex. Willys.