Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett01-föräldraskap
Läst 772 ggr
Mirjami-78
2009-11-14 03:01
0

Semester

Om du åker på semester med dina barn, åker du då ensam med dem eller vill du gärna ta med dig en annan vuxen?? Vem i såfall??

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
2009-11-14 04:24
0

Jag semestrar bara hemma hos familjen i Enköping så jag åker ensam dit med barnen och Åskar.. Katterna har kattvakt som kommer några gånger per dag…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

martdat
2009-11-15 11:00
0

om jag åker så tar jag med annan vuxen, men det har vart högst tre dagar, hände en gång, jag har katter o vill inte vara ifrån dem,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Mirjami-78
2009-11-15 13:08
0

Ja jag tar gärna med mig ochså en annan vuxen. Har den barn gör det inget. Sist hade jag med min mamma….Ja roligt hade vi då mamma skulle "ut oh festa" och jag var livräd att hon skulle gå fel eller råka ut för någotTungan ute Ja hon var tillbaka efter en halvtimme….

db-2
2009-11-15 15:17
0

Åker helst själv med barnen. Tycker det ger möjligheter till en helt annan typ av sammanhängande kvalitetstid jämfört med "stressiga" vardagsbestyr.

[mia-38]
2009-11-19 09:01
0

Jag tar sonen, hans tjej och B med mej. Vi snackar om en resa till Gotland i sommar. Inte så långt men ändå en semester. Skrattande

Mirjami-78
2009-11-19 13:27
0

#5 Låter skönt Mia….Även om det inte är långt så kan det vara skönt att komma bort ändå.