Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 892 ggr
Mirjami-78
0

Torsdag 2009-11-19

Då var det torsdag då igen. Ja vad kommer hända denna torsdag hemma hos er?

Själv tänkte jag släpa ut lite retur papper som jag har på balkongen….Ja ca två stora Ikea påsar. Men bör ju göra mig av med det även om det är en bit att gå med de påsarna. Dammsuga ska jag med och plocka lite här och där för tänker behålla ordningen som jag har skapat efter mycket slit.

Ja hoppas ni får en bra torsdag helt enkeltSkrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon.

Idag klockan 10.30 ska jag ha möte på gamla jobbet. Hua….
Det ska bli spännande.
Både chefen från Kalmar och af ska vara med.
Jag har rabblat nästan hela natten vad jag vill få fram. Är lite spänd just nu. Tyst

Ikväll ska jag till B en sväng igen..Tungan ute

Kram till alla.

Mammzing
0

Hoppas det går bra mia-38!
Håller tummen.
Själv ska jag löneförhandla, har fått reda på att  jag har halvtidslön för ett heltidsjobb. Kul!
Får se om högste chefen vill prata och om jag har nåt jobb alls sen!

Ha en bra dag alla!

[mia-38]
0

Lycka till du med Mammzing. Skrattande

Klart du ska ha lön för heltid! Inget snack om saken.
Tänk vad de utnyttjar.

Kram till dej.

ingann
0

Lycka till Mia och Mammzing!

Jag skulle ha varit på bup nu men precis när vi skulle iväg ringde de återbud för psykologens barn är sjuka igen…  Bättre lycka med det på tisdag då;)

Så nu sitter jag o funderar på vad jag ska hitta på under förmiddan.. Kanske gå iväg till nån o fika? Låter som en idé;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Har läst i genom papprena igen och är uppdaterad nu. Frågan är varföär chefen inne i kalmar kunde förlänga mitt TAS men inte hon här i stan. Det är det jag vill veta. Tyst

Fika hos nån är inte fel ingann. Skrattande

Jag sitter här med sprängande huvudvärk. Jag hoppas bara det är nervositet. Ska snart åka så jag hinner prata med mina gamla jobbarkompisar. Saknar de.

[mia-38]
0

*puh* Nu är mötet avklarat.
Jag fick reda på att det handlade enbart om deras ekonomi. De har inte råd att ha trygghetsanställda kvar. Och att jag är välkommen tillbaka så fort de går på plus igen.

Men jag tror inte jag går tillbaka om jag får ett annat vilket jag har chans på nu. Grannen som jag var uthyrd till är intresserad av att ha mej där på lönebidrag. De kommer att få in mycket jobb efter nyår.
Så håll tummarna.
De är supertrevliga där inne. Och arbetsuppgifterna är kul,

Mirjami-78
0

Ja jag kikar in här då i svängarna. Ska ringa jobbet snart. Ska jobba imorgon ….Fast Ibbe är hes som en "kråka" men tror han ska orka med morgondagen. Tänkte åka iväg med Ibbe en sväng snart innan Anton kommer hem. Måste till apoteket m.m

Bra Mia att du fick svar på den frågan allafal nu och gå till granföretaget om de behöver folk. Jag själv skulle inte gå tillbaka till ett företag som inte har behandlat mig ok.

ingann
0

Mia: Hoppas du får på det andra stället då:) Det verkar vara ett bättre arbete!

/Ingalill

[mia-38]
0

Pia…Hoppas dina pojkar är friska snart. Men var hemma så länge som du känner att du behöver med de. Ingen som tackar en sen för att man gick för tidigt.

ingann och Pia. Ja jag hoppas verkligen med det nu. Han blev glad när jag kom in och frågade. Så jag har nog ganska bra chans. De trivdes med mej och jag med de.

Mirjami-78
0

Ja nu är nog killarna friska nog att imorgon går jag till jobbet.

Mia…du får nog "jaga" dem lite i början ut av nästa år så kankse du får ett arbete hos dem. Många som börjar behöva folk märker jag.

ingann
0

vad sköt att de piggat på sig Pia! Hoppas det håller i sig nu:)

/Ingalill

sponny
0

Skönt att hör att grabbarna piggnar till, Pia.

Mirjami-78
0

Ja känner att nu får det räcka ett tag. Nu ska Anton få influenssasprutan imorgon. Ibbe ska få den på måndag har jag tänkt mig.

Mirjami-78
0

Nu ska jag krama om kudden. Imorgon kväll kommer jag inte vara här…Är ute en sväng. Kikar in när jag är hemma igen…men ska även jobba imorgon. Så ni vet vart jag är om jag inte sysn till…..Men lovar kika in direkt när jag hinner.

Nu måste jag varva ner lite här….Säger god natt för ikväll!!