Hur gör ni om erat barn.....
Hur gör ni om erat barn skulle komma hem till er och tala om för er något olämpligt som har hänt hos den andra föräldern??
Skulle ni ringa upp den andra föräldern och fråga hur det hela ligger till eller låta det hela vara och vänta och se om det händer igen?
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

det gör min dotter varge helg hon vart där, , offta gör jag inget , men emellanåt ringer jag så vi får prata o rensa lufften, hon ljuger tyvärr offta om allt möjligt så man kan inte lite på det, jättetrisst men så är det, hon anklagar alla för allt när hon e sur, jag är tex alkolist eftersom hon såg jag tog hem nåra folköl från jobbet gästerna lämnat (har inte ens druckit dem ).
Ingår lite i asbergers att de har stört verklighetsuppfattning, himlans dumt för händer något på riktigt tar man henne inte på allvar, När hon var yngre utan diagnoser så gjorde jag anmälan till soc ibland eftersom jag trodde henne, himmla dumt, Men ibland finns ju ett litet korn av sanning så det är bra att vi kan prata pappan o jag, hur sant saker o ting är vet man ju dock aldrig.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Det har hänt några gånger. Att de sagt nåt olämpligt om eller till sonen om en sak..det har hänt med att de gjort olämpliga/elaka saker emot honom.
När det bara hänt nångång sådär har jag låtit det bero..men när det hållt på gång på gång så har jag sagt till.
Vad menar du med olämpligt? Olämpligt enligt egen uppfattning eller olämpligt enligt lag?
Det jag anser olämpligt behöver ju inte vara olämpligt enligt den andre föräldern…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag menade olämpligt som jag anser det.
När de sagt till sonen tex att det inte är bra att han bor hos mej då jag inte har så mycket pengar. DET anser jag är ganska olämpligt att säga i barns närvaro.
Saker som de gjort som jag anser är olämpliga är att de spärrat vissa samtal till vissa av hans kompisar. Och det är bra kompisar.

#4 det var lågt sagt, du kämpar ju på så gott du kan,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#5 Allt handlar inte om hur mycket eller lite pengar man har. Det mesta handlar om att ge kärlek till sina barn.
Ja det hjälper inte om man skulle vara rik som en trol om man inte ger kärlek till sina barn…..
livskvalité har väl inte med pengar att göra??? det har med att göra hur man är som person, kärlek osv… man blir inte lyckligare av pengar om ditt ex tror det, Mia…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Han tror det ingann. Han tror han kan köpa sonen.
Det mesta de har sagt och gjort är för att komma åt mej. Men jag tar inte åt mej. Men sonen ska inte behöva höra vissa saker.
Men jag har hållt mej lugn. Jag tror det är ganska viktigt att göra det så länge som det inte gått för långt.
Att prata illa om den andra föräldern i barns närvaro har jag passat mej för.
Emil kom oftast hem och berättade för mej vad de sagt och gjort. Och han tyckte de var dumma i huvet rent ut sagt.
Nu är det sällan Emil är där..men nu har jag inte hört nåt. Så de har väl insett att det inte gör nån verkan att prata strunt.
Ja Antons pappa försöker just nu svartmåla mig med allt han kan….