Onsdag 2009-11-25
Ja då var det onsdag igen då och för en del är detta även lönedagen.
Jag blir hemma med Ibbe idag för dagis har studiedag igen. Sedan fick han influensavacinet igår så han har varit lite trött idag som jag med, fast jag inte fick något vacin.
Ja så ska jag försöka hinna plocka fram adventljusstakarna m.m idag. Städa lite ska jag med.
Ja jag önskar er alla en bra onsdag.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Redan onsdag.. När ska tiden sakta ner? Idag är det underhållsdag så då ska lite fler räkningar betalas 
Nu är det dags för sängen..
Ha en bra onsdag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God morgon alla.
ingann…fin bild.
En i Emils klass som hade tagit vaccinet fick åka ambulans till sjukhuset. Och ytterligare en fick föras till akuten. Så vaccin….nej tack!
Idag blir det lungt.
Blev inget B igår men ikväll ska jag dit. 
Ska med kolla stakarna nu till helgen.
Kramar!!!
Köpte en jättefin stjärna som står på en ekfot på Willys igår!
99 kr, jättefin och verkligen värd sitt pris.
Har läkare idag så går den här dan….
Hoppas jag har ork att göra når när jag kommer hem.
Får vänta 5 dar till på lön.
Ha en bra dag alla!
Hej Mammzing….Hahahah..jag kollade in samma stjärna då tror jag. Samma pris allafall. Den är jättesnygg!
Ja…då kankse man ska ta sig en sväng och köpa en sådan fast jag väntar nog till den 5 dec. då jag ska till Ullared.
Ja idag är jag ju ledig…Nu blev jag jätte snurrig här, trodde dagens tråd var skapad ut av Mia….Ha ha ha Alltså ibland fattar man bara inte vad som händer…hi hi hi.
Ja sedan så tog jag lite sovmorgon, men de började borra här vi 7.30 i morse och har gjort detta till och från hela dagen.
Ja och pappa nummer 2 hade jag en diskution via msn igår med. Ja var inte snäl men det var inte han heller. Jag vill ha mina pengar som han är skyldig men igentligen, så länge jag slipper han är jag nöjd. Men jag känner så här, detta är pengar som jag behöver och som han har lovat betala igen…..
Ja nu blir det korv med potatismos här snart
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Så, doktorn avklarad!
Nu får jag vänta på laser, hoppas det går innan jul.
Grått å trist ute, ska nog börja plocja lite inne å få undan skräp.
Ska äta fisk ikväll.
Såg dom hade samma stjärna på den lokala järnaffären för 79:-
Typiskt….