Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 16-övrigt
Läst 688 ggr
Mirjami-78
0

Bästa stället i mitt hem

Vilket rum gillar du mest vara i och i vilken möbel om du bara ska slappa?? och tex. titta på teeven….

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Jag älskar mitt vardagsrum. Det är där jag är mest.
Datan…tv:n…slappa i soffan.
Fast jag trivs inte riktigt med inredningen än. Får inte till det.

Mirjami-78
0

Här är det nog soffan som jag gillar ligga i när jag ska titta på teeven men risken är alltid att jag ska somna.

ingann
0

Jag är nästan bara i vardagsrummet:) har datorn här, matsalsmöbeln, soffgruppen, tv´n, ja allt jag behöver ;) i köket lagar jag bara mat (det är så litet så vi äter vid matsalsbordet), toan går jag bara på vid behov och för att rensa kattlådan, sovrummet sover jag bara i…

Favoritmöbeln för tv-slappning är nog lilla soffan.. Lägger man en kudde i ena ändan så hänger benen perfekt över andra kanten vid knävecken och man har perfekt vinkel mot tv´n Skrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

ingann..hahaah..vad lika vi är. :-)

Mirjami-78
0

Ja det är ni nogSkrattandeTungan ute……Jag gillar även min säng….sedan får jag smyga in där om jag ska titta på teeven just för att få vara ifred….Innan killarna hinner upptäcka att mamma är borta och köra igångTungan uteFlört

ingann
0

Mia: haha ligger du också så i soffan? ingen av mina kompisar kan fatta hur jag kan tycka det är bekvämt *s*

/Ingalill

[mia-38]
0

ingann. Ibland när vi är flera i soffan så får jag ligga så..ahahah..Skönt med täcke och kudde…sen somnar man lätt.

ingann
0

Mia: allt för lätt:)

/Ingalill

[mia-38]
0

Måste säga att jag älskar mitt sovrum med..men bara när man ska sova.
Sover mycket bättre här än i huset vi bodde i.
Färgerna är snygga och behagliga.

Jonna75
0

Klart mitt vardagsrum! Det må vara litet men guud så mysigt. Favoritplatsen är soffan eller fotöljen som jag sitter i nu Tungan ute. Har haft tankarna att varför man har en 3a när man mest är i vardagsrummet.

matte-mi
0

Jag är mest i vardagsrummet, ett rum som jag gillar mycket. Har både dator och tv där och jag och barnen ligger gärna i en hög i tremanssoffan ibland ligger jag i tvåmanssoffan som #3 gör.

Fast favoritrummet är nog mitt sovrum…antagligen för att det är MITT rum Skrattande, där jag kan smita in själv en stund ibland om barnen sitter klistrade vid stora tvn. Jag har en liten tv där inne.

Mirjami-78
0

#11 Jag har ochså en teeve i mitt rum just för att kunna smita undan, men här har det blivit så att alla sover i mitt rum i min säng….Ja ibland har jag hotat med att flytta ut därifrånTungan ute

matte-mi
0

#12 haha det förstår jag. Mina barn sover i  sina egna rum…eller somna där iallafall. För nåt år sen kom de oftast in på natten men nu händer det bara ibland. Jag älskar mina barn men det blev för bra när alla kom in så jag började hålla lite mer strikt på att de skulle sova i sina egna rum. Kändes också som lite slöseri med pengar at bo i en fyra när alla sover i ett rum Flört. Men jag har ju hunden som sover i fotändan på sängen

Mirjami-78
0

Vi bor i en trea och jag har sagt några gånger till barnen att lika bra vi flyttar till en tvåa eller en stor etta, men antar att de kommer börja sova i deras rum tids nog.

Gullan402
0

köket, där är jag ofta eller "stora hallen" eftersom den ena datorn står där… 
Egentligen älskar jag hela huset, och trädgården på sommaren med altanen att dricka kaffe på…

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!