Lördag 28/11 -09
Sista lördagen i november är här! Det här året har gått så himla snabbt så jag har knappt hunnit med 
Idag ska jag städa och möblera om inför 1a advent
Tror det är 7e gången jag möblerar om vardagsrummet på lite drygt 2 år *s* Ska jag ändå storstäda och flytta tunga möbler för att komma åt under så kan jag lika gärna byta plats på dem tycker jag
Vad ska ni andra syssla med?
Ha en underbar lördag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Idag ska vi baka lussekatter. Jag gör degen och sonen bakar ut dem.
Var på sjukan igår och fick dra ut skruven ur tummen. Den gjorde ont och man såg hur den tryckte ut skinnet. Fick en liten chock. cirka 8 centimeter var den. Så nu är jag opererad än en gång i tummen och fått 2 extra stygn. Men skönt att bli av med den.
Får inte ta av mig stödet, då det inte var riktigt läkt än. Fast pynta idag, ska jag. Har ju en hand till
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
God morgon alla.
Jag ska sätta upp mina ljusstakar med idag…Städa.
Sonen ska till Kalmar med sin pappa och handla. Kors i taket…fniss.
Solen skiner idag. Blir kanske en liten promenad.
Kram till alla. 

Städning och julpynt även här! I övrigt inget speciellt, bara vara hemma. Någon tvätt ska oxå köras.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Städning och lite julpynt. Och en storhandling med Mathilda. Lite gott fika och lördagsgodis så det blir troligen en myskväll med henne ikväll.
Jag är hemma hos mamma. Hon fick ta hemkörning samt bärhjälp för sakerna som hon köpte från Ikea igår då de endast levererar på vardagar. Idag har jag monterat isär hennes gamla säng och burit ner den i källaren så det blir att sova på madrasserna de kommande veckan…..
Ja imorgon åker jag hem igen….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!